Zakłady Mięsne Skiba w ostatnim czasie przeprowadziły rebranding swojej marki. Proszę opowiedzieć o wprowadzonych zmianach.
Nasza firma, z długą historią i sporym dorobkiem, stale się rozwija. Jesteśmy jednym z największych, polskich przedsiębiorstw branży mięsnej. Zdecydowaliśmy się na odświeżenie naszego logo i opakowań, by jeszcze lepiej oddać esencję marki Skiba. Nowa architektura opakowań z nową mocą komunikuje najważniejsze wartości naszej marki, tj. doświadczenie, nasz rodowód, polski kapitał, a przede wszystkim jakość naszych produktów.
Dlaczego zdecydowali się Państwo na rebranding?
Rebranding to naturalny krok w ewolucji naszej marki. Chcieliśmy, aby była ona jeszcze bardziej rozpoznawalna i kojarzona z najwyższą jakością. Nowe logo i opakowania nie tylko odświeżają nasz wizerunek, ale również podkreślają tożsamość i tradycje marki Skiba. Nasza misja „Łączy nas smak” jest teraz bardziej niż kiedykolwiek zrozumiała, pokazując nasze zaangażowanie w tworzenie relacji przy wspólnych posiłkach. Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie rebrandingu marki Skiba również w kontekście naszych sklepów i hurtowni, ponieważ jest to bardzo ważne miejsce spotkań konsumentów z marką Skiba. Przykładamy szczególną uwagę, by były one komfortowe, przyjemne w odbiorze oraz zapewniały naszym konsumentom szeroki wybór produktów najwyższej jakości. Chcemy także w czytelny sposób komunikować wartości naszej marki.
Jakie są Państwa plany na przyszłość? Czy możemy spodziewać się nowych produktów?
Naszym celem jest kontynuacja zaplanowanej misji poprzez oferowanie autentycznych i wysokiej jakości produktów, które łączą ludzi przy wspólnym posiłku. W związku z rebrandingiem wprowadziliśmy kilka nowych propozycji. Jedną z nich są bezglutenowe mini parówki Skibusie 100% mięsa z szynki. Te smaczne mini parówki nie tylko zachwycają smakiem, ale także są odpowiednie dla osób z nietolerancją glutenu. Dodatkowo wprowadziliśmy Syte Serdelki z serem cheddar, które są prawdziwą gratką dla miłośników wyrazistego smaku. To połączenie tradycyjnej receptury serdelków z wyjątkowym dodatkiem sera cheddar zapewnia niezapomniane doznania kulinarne. Nie zawierają glutaminianu sodu i fosforanów, są nie tylko smaczne, ale także wysokiej jakości. To tylko część naszego zaangażowania w ciągły rozwój i dostosowanie się do potrzeb klientów.
Jakie wartości chcą Państwo komunikować poprzez opakowania?
Nasze opakowania nie tylko przyciągają uwagę swoim współczesnym designem, ale również informują klientów o cechach naszych produktów, takich jak brak konserwantów czy lokalizacja firmy w jednym z najczystszych regionów Polski – na malowniczych Kaszubach. Ilustracje na opakowaniach, przedstawiające ludzi przy wspólnym posiłku, podkreślają naszą misję łączenia ludzi smakiem.
Do jakiego kanału sprzedaży skierowane są te produkty? Co mogą Państwo zaoferować dużym sieciom, a co małym osiedlowym sklepom? Na jakich kanałach sprzedaży opieracie swoją strategię sprzedażową?
Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie Polacy poszukują wysokiej jakości mięsa i wędlin. Współpracujemy zarówno z największymi sieciami handlowymi, jak i posiadamy własną sieć sklepów i hurtowni, docierając do klientów na różnych poziomach lokalizacji i potrzeb. Nasze produkty są dla każdego, kto ceni sobie doskonały smak i tradycję. Zakłady Mięsne Skiba S.A. to nie tylko firma: to idea smaku, tradycji i wspólnych chwil przy stole. Przeprowadzony przez nas rebranding nie jest jedynie odświeżeniem wizerunku, ale także potwierdzeniem zaangażowania w ciągłe doskonalenie i kreowanie wyjątkowych doświadczeń smakowych dla naszych klientów. Dobre relacje są dla nas najważniejsze.
Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek
tagi: Zakłady Mięsne Skiba , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...