Thomas Toennesmann jest związany z firmą Henkel od 1987 roku czyli od samego początku swojej drogi zawodowej. Pierwsze doświadczenia zdobywał w dziale marketingu, a następnie w dziale sprzedaży środków piorących i czystości w niemieckim oddziale firmy.
Od 1990 roku jako Brand Manager odpowiadał za komunikację marketingową na rynku niemieckim między innymi takich marek jak Pril i Perwoll. W latach 1994-1998 pracował we włoskim oddziale Henkla, najpierw w dziale sprzedaży jako Manager ds. Kluczowych Klientów, a następnie Manager ds. Marketingu odpowiedzialny za kategorię środków piorących.
Po powrocie do Niemiec przez sześć lat pracował w międzynarodowych strukturach firmy, odpowiadając między innymi za rozwój globalnej strategii biznesowej dla marki Persil oraz za szereg innych, nowych projektów.
Ostatnie lata przed przyjazdem do Polski zajmował stanowisko Dyrektora Marketingu Działu Środków Piorących i Czystości odpowiedzialnego za 22 detergentowe marki Henkla na rynku niemieckim. Na obecnym stanowisku zastąpił Michaela Czecha, który objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Mediów działu Środków Piorących i Czystości w niemieckim oddziale firmy.
Thomas Toennesmann ma 50 lat. Jest absolwentem studiów ekonomicznych na Uniwersytecie w Kolonii, dyplom magistra uzyskał w 1987 roku. Jest żonaty i ma dwie nastoletnie córki. Lubi spędzać czas z rodziną, interesuje się sportem, podróżami i sztuką.
(Monika Dawiec)
tagi: Henkel ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...