Z końcem kwietnia w Koszalinie zadebiutowała druga perfumeria Sephora w tym mieście. Nowootwarta Sephora w Forum Koszalin oferuje kultowe marki kosmetyczne, w tym takie, które dostępne są na wyłączność w sieci Sephora, usługi pielęgnacyjne i makijażowe oraz profesjonalne doradztwo i pomoc w zakupach. To także nowy punkt na mapie Koszalina, w którym dzięki usłudze Click & Collect w wygodny i bezpieczny sposób odbierać można zakupy zrealizowane w Sephora omnichannel.
W piątek, 26 kwietnia zespół Sephora radośnie i hucznie otworzył nową perfumerię Sephora i zaprosił wszystkich odwiedzających Forum Koszalin do odkrycia jej. Z okazji otwarcia, już od piątku i przez cały weekend, na odwiedzających czekały liczne atrakcje od Sephora i jej partnerów – wspaniałe, kosmetyczne prezenty do zakupów, oferta rabatowa, spotkania z ekspertami piękna, a wszystko to przy energetycznych dźwiękach serwowanych przez DJ’a. Pierwszych 50-ciu klientów nowej Sephora otrzymało prezenty niespodzianki przygotowane specjalnie na tę okazję. Fani wiosennych trendów w makijażu mieli okazję wziąć udział w spotkaniu z Sephora senior makeup artist i odkryć wspólnie delikatność i elegancję makijażu w stylu Ballet Core. Na odwiedzających czekała też bezpłatna, spersonalizowana konsultacja z ekspertami, którzy z pomocą urządzenia ASL (Aramo Smart Life) analizowali potrzeby skóry i włosów oraz pomagali dobrać indywidualny program pielęgnacyjny.
W ofercie perfumerii Sephora Forum Koszalin znajdziemy liczne marki dostępne na wyłączność w sieci Sephora, a wśród nich kultowe marki makijażowe, takie jak Rare Beauty oraz Milk Makeup (niedostępne wcześniej w Koszalinie), pielęgnacyjne nowości od: Glow Recipe, Eisenberg, Sephora Collection, Ole Henriksen, Drunk Elephant oraz zapachowe - jak na przykład Salvatore Ferragamo.
Nowa perfumeria Sephora w Koszalinie o powierzchni blisko 300 m2, zlokalizowana jest na parterze, tuż przy wejściu do galerii od ul. Paderewskiego. Jej jasne wnętrza, które zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem sieci Sephora, zapewniają klientom czytelną i łatwą nawigację. Wśród nowych stref specjalnych oraz usług, klienci znajdą m.in. 2 stanowiska wygodnego automatu Click & Collect do samodzielnego odbierania zamówień złożonych na sephora.pl, a także bezpłatnego pakowania zakupów na prezent.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.