Kampanie i Promocje

SPAR wystartował z nową kampanią marki własnej

Środa, 08 maja 2024
Wystartowała nowa komunikacja dla szerokiej gamy produktów SPAR. Hasło „JAKOŚĆ I CENA DO POLUBIENIA” podkreśla największe atuty produktów, które wyróżniają się na sklepowych półkach estetycznymi opakowaniami. Produkty SPAR to ponad 700 artykułów spożywczych, kosmetycznych i przemysłowych niezbędnych w każdym domu. Katalog z aktualną ofertą obowiązującą od 24.04 do 14.05 jest dostępny online: Marka Własna SPAR – Katalog | SPAR – świeżość i wybór gwarantowane. Klienci znajdą w nim także przepisy na bakłażanowe pizzerki z mozzarellą, świeże kanapeczki z salami, tartę z brzoskwiniami czy wegetariańskie tacos.
“Marka SPAR nieustannie rozszerza swoją ofertę. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć wprowadziła ponad 150 indeksów w różnych kategoriach – zarówno spożywczych, jak i non food. Dla tych, którzy szukają oszczędności, mamy linię produktów SPAR No1. To przede wszystkim przetwory, ryże i kasze, karma dla zwierząt, artykuły chemiczne i higieniczne z gwarancją najniższej ceny. Dla szukających rozwiązań na pyszne, gotowe posiłki, mamy linię produktów Fresh to go. W ofercie znajdują się smaczne dania z dobrym składem, świeżo wyciskane soki i napoje oraz pożywne owsianki oraz nowość pizza w trzech smakach. Fresh to go pozwala się cieszyć wartościowym i smacznym posiłkiem o każdej porze dnia. Śniadanie, obiad i kolacja – tutaj z rozwiązaniem przychodzi właśnie Fresh to go” – podkreślił Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Oferta marki własnej SPAR tworzona jest zgodnie z oczekiwaniami partnerów i klientów. Produkty zostały przygotowane we współpracy głównie z polskimi producentami. To bardzo dobra jakość w nowoczesnych opakowaniach, zgodnych z obecnymi trendami. Dodatkowo marka SPAR oferuje również produkty z importu w ramach grupy – na przykład przetwory, słodkie i słone przekąski, kosmetyki, artykuły przemysłowe czy chemię gospodarczą.

Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Ponadto SPAR Polska nawiązała współpracę ze SPAR Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach SPAR w Polsce.



Źródło: GENESIS
Fot: mat. prasowe



tagi: SPAR , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,