Wraz z refreshingiem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”.
Śmietana Łaciata w odświeżonych opakowaniach jest już dostępna na sklepowych półkach. Co się zmieniło? Przede wszystkim zastosowano bardziej wyraziste kolory odnoszące się do wariantów tłuszczowych Łaciatej (pomarańczowy – 18%, niebieski – 12%), jak również zamieszczono wyraźniejszą informację na temat kategorii, przeznaczenia produktu i prostego składu. Dodatkowo na wieczku pojawił się motyw kreatywny z łyżką.
– Refreshing śmietany Łaciatej jest jednym z elementów dynamicznej kampanii marketingowej, zaplanowanej na cały 2024 rok. Łaciata zaprocentuje w niej pysznościami dzięki współpracy z ambasadorką produktu Beatą Śniechowską, szefową kuchni i zwyciężczynią 2. edycji programu MasterChef Polska, która przygotuje mistrzowskie Menu Łaciatej. Będą to wyjątkowe przepisy na śmietanowe dania – do obejrzenia w social mediach oraz w Akademii Łaciatej na stronie https://smietanalaciata.pl/ – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Wiosenno-letnie działania kampanijne zakładają emisję spotu telewizyjnego (15- i 10-sekundowego) w kanałach TVN, Polsacie, TVP oraz w Internecie. Kampanię wspierać będą również billboardy sponsorskie. Przez cały rok prowadzone będą także działania content marketingowe i odsłonowe w sieci, kierujące na nową stronę śmietany Łaciatej.
W maju startuje też konkurs, którego uczestnicy co dwa tygodnie zagłosują na jeden z dwóch filmów. Autorzy najbardziej oryginalnych uzasadnień swoich wyborów mogą liczyć na atrakcyjne nagrody. Jesienią natomiast w promocję włączy się Gaweł Czajka, popularny bloger kulinarny, który stworzy dla marki autorskie receptury na sezonowe pyszności. Za strategię komunikacji, kreację i działania kampanijne odpowiada agencja Washing Machine, a za strategię mediową i zakup mediów dom mediowy Sales & More. Ze strony Mlekpolu opiekę nad kampanią sprawuje Katarzyna Skrodzka, manager marki.
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.