Nowości

Beck’s na polskim rynku

Poniedziałek, 22 kwietnia 2024
Beck’s, światowy lider niemieckiego piwa, rozszerza portfolio na polskim rynku i wprowadza produkt w puszce 500 ml, a także nowe dedykowane dla tej pojemności opakowanie wielopaków, redukując tym samym ilość plastiku wykorzystanego do ich produkcji. Używana dotychczas klasyczna folia termokurczliwa zastąpiona została wygodnym, kompaktowym, pierścieniowym uchwytem. Beck’s to piwo o aromacie bawarskiego chmielu i słodu pilzneńskiego, które charakteryzuje intensywna goryczka nadająca mu wytrawne zakończenia. W Polsce za sprzedaż, dystrybucję oraz marketing siedmiu marek od AB InBev, w tym właśnie Beck’s, odpowiada Coca-Cola HBC.

tagi: Beck’s , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,