Wywiady

LAKMA umila codzienne porządki!

Środa, 17 kwietnia 2024 HURT & DETAL Nr 04/218. Kwiecień 2024
Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA
Marka Sidolux od 30 lat wspiera Polaków w codziennych czynnościach, znacznie je uprzyjemniając. Co jest wyróżnikiem produktów Waszej marki?

Wyróżnikami naszych produktów są przede wszystkim niezawodna jakość, innowacyjne formuły środków oraz oczywiście niesamowity, pobudzający zmysły zapach! Sprzątanie zazwyczaj nie kojarzy się z najprzyjemniejszym zajęciem, dlatego swoimi produktami chcemy odmienić podejście Polek i Polaków do tej czynności. W codziennych obowiązkach, do których należą również domowe porządki, chcemy towarzyszyć naszym konsumentom i umilić je najlepiej jak potrafimy.

Co nowego pojawiło się na rynku w ostatnim czasie?

Produkty do pielęgnacji podłóg z linii SIDOLUX EXPERT od lat są numerem 1 w Polsce. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na udoskonalenie tej receptury i w tym roku wprowadziliśmy linię EXPERT+ z technologią maskowania mikrorys. Wyróżnia ją dodatek zaawansowanych technologicznie polimerów naprawczych, które redukują widoczność mikrorys na powierzchni podłóg, nadając im blask. Seria EXPERT+ została opracowana z myślą o kompleksowej pielęgnacji podłóg, dzięki aktywnej formule, gwarantuje skuteczne mycie oraz chroni podłogę przed negatywnym wpływem wilgoci i osadzeniem się brudu. Naturalne olejki i woski zawarte w produktach nie tylko pielęgnują podłogę, ale również wydobywają głębie jej koloru. Linia EXPERT+ to również produkty pozostawiające piękny zapach: olejku arganowego, z awokado i pomarańczowego.

Czym planujecie zaskoczyć konsumentów w najbliższej przyszłości? Jakie są Wasze plany produktowe?

Codzienne do głowy przychodzą nam nowe pomysły i podejmujemy kolejne wyzwania w związku z ich realizacją. W najbliższym czasie, dzięki naszej nowej, limitowanej serii zaprosimy naszych konsumentów w podróż do poszczególnych regionów słonecznej Italii! Współtwórczynią nowej linii produktowej inspirowanej aromatami Włoch jest Ula Chincz, znana w internecie jako Ula Pedantula – szanowana ekspertka od porządków, a od niedawna również mieszkanka Półwyspu Apenińskiego. Ula odkrywa dla nas najpiękniejsze zapachy Włoch, które stały się inspiracją do stworzenia produktów linii CIAO ITALIA.






tagi: LAKMA , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,