Wszystkie prezentowane marki przekonywały, że powinniśmy trzymać za nie kciuki. Pokazały swoje sukcesy i to jak przezwyciężyły liczne kryzysy, momenty zwątpienia.
- Marki nie buduje logotyp, identyfikacja wizualna, ale właśnie opowieść dzięki której wiemy jak wartości, które marka wyznaje, sprawdzają się w praktyce. Taka opowieść to autentyczne wydarzenia, które pokazują motywacje, determinacje, sposób myślenia producentów – mówi Piotr Bucki, psycholog, promotor storytellingu i juror Branding Ovation 2024.
Produkujemy najlepsze owoce jagodowe na świecie
- Marka buduje wiarygodność, stajemy się autentyczni, wiadomo od kogo pochodzą dane owoce. Dostaliśmy nagrodę za 9 lat bardzo ciężkiej pracy całej naszej rodziny. Przez te lata dokładaliśmy wiele wysiłku i starań, żeby podnosić poziom naszej wiedzy o uprawie truskawki. No i doszliśmy do takiego poziomu, że możemy się tym chwalić i być z tego dumni – mówi Mateusz Maruszewski, Farma Mój Owoc, laureat tytułu „Jagodowa Marka Roku 2024”.
- Wiele nauczyłem się dziś o rokitniku, o borówce, porzeczce i innych owocach jagodowych. Słyszałem o nich, ale nie miałem pojęcia, jak ich uprawa jest wymagająca, jak mocno trzeba się przyłożyć, żeby wyprodukować owoce na półkę premium. To pokazuje, że współpraca branży jagodowej jest bardzo potrzebna. Obok wymiany doświadczeń, jako Polacy, mając najlepsze owoce jagodowe na świecie, musimy się tym chwalić. Przed nami sezon. Rozpoczyna go truskawka. Serdecznie zapraszamy na lokalne plantacje w całej Polsce - dodaje Maruszewski.
U progu sezonu: #JagodoweCodziennie
- Branding Ovation było niesamowitą inspiracją. Każdy, kto tutaj przyjechał czegoś się dowiedział. Każdy z nas dowiedział się czegoś innego, ale wspólnie mogliśmy się przekonać, że razem możemy więcej. Dzięki social mediom każdy z nas może mieć udział w promocji owoców jagodowych – podkreślała dr Agnieszka Orzeł „Dr Berry”, laureatka tytułu Malinowa Marka Roku 2024.
- Z radością oczekujemy na tegoroczny sezon, a Branding Ovation na długo pozostanie w naszej pamięci. To dla nas zaszczyt, że mogliśmy stanąć na scenie obok tak wielkich sław. Obok plantatorów, którzy są tak wielkimi pasjonatami swojej pracy. Miło było posłuchać, że za każdym owocem stoi człowiek i jakaś historia. Nie były to historie proste, były momenty trudne i porażki. Ale najważniejsze jest to, że my się nie poddajemy się. Idziemy do przodu, robimy swoje. Zawsze z uśmiechem.
Pokazując, że warto kupować polskie owoce dla swoich dzieci. To jest bardzo ważne, to jest przyszłość naszego kraju i przyszłość nas wszystkich – dodaje Agnieszka Leleń, wraz z mężem Michałem laureatka tytułu Truskawkowa Marka Roku 2024 dla „Truskawki od Rolnika”.
Nagrodą w konkursie jest promocja w ogólnopolskich mediach informacyjnych, na portalach Onet, Wp, Interia. W mediach branżowych, w czasopiśmie „Truskawka, Malina, Jagody – TMJ”, na portalu SAD24.pl, na portalu i w czasopiśmie Jagodnik. W prasie handlowej, w formie wywiadów w Spożywcza.TV i na łamach magazynu Hurt&Detal.
- Producenci owoców jagodowych wkładają potężny wysiłek na etapie produkcji, a potem przychodzi etap dystrybucji i sprzedaży. Tutaj właśnie swoją rolę ma do odegrania prasa handlowa. Może pokazywać, uczyć, edukować. Pokazujemy na łamach Hurt&Detal kampanię „Czas na polskie superowoce!”. Docierając do handlowców i właścicieli sklepów na terenie całej Polski opisujemy jak rośnie konsumpcja, dlaczego Polacy pokochali owoce jagodowe, jak one są ważne w codziennym odżywianiu, jaki postęp notuje i jakie plany rozwoju ma branża jagodowa. Serdecznie tego Państwu gratuluję - Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny HURT & DETAL i juror Branding Ovation 2024.
Wśród konkursowych prezentacji wybiły się te, które wywołały najwięcej emocji. Reakcje widowni były ważnym miernikiem ich oceny. Ostateczny werdykt wydało jury w składzie: Grzegorz Twaróg - Dyrektor Kreatywny studia graficznego PLANTACJA, Tomasz Pańczyk - prezes Fischer Trading Group, Redaktor Naczelny HURT & DETAL, Witold Boguta - Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, Maciej Dolata z agencji INSPIRE smarter branding oraz Piotr Bucki - psycholog, promotor storytellingu, twórca najlepszych prezentacji I Love Marketing.
Dzięki Branding Ovation można poznawać doświadczenia innych projektów promocyjnych, m.in. bliźniaczej kampanii Moc Polskich Warzyw. Do udziału w kolejnej edycji zaproszeni są producenci, którzy budują marki gospodarstw, plantacji, owoców i przetworów. Szukają know how i chcą wymieniać swoje doświadczenia, w szczególności pracujący w Działach Marketingu i osoby odpowiedzialne za komunikacje.
Projekt realizowany jest w ramach kampanii Czas na polskie superowoce! pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Partnerem medialnym Branding Ovation są redakcje MARKETER+, HURT&DETAL, „Truskawka, Malina, Jagody – TMJ”, portal SAD24.pl oraz Jagodnik. Szczegółowe informacje zawsze na naszej stronie, PolskieSuperowoce.pl i pod adresem BrandingOvation.pl
tagi: jagody , borówki , truskawki , branding ovation , gala , owoce jagodowe , inspire ,
W tym roku tylko 11,2% Polaków postanowiło zorganizować...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...