Kampanie i Promocje

„Wiosenne Grzeszki” – akcja promocyjna marki Grześki

Piątek, 05 kwietnia 2024
Wystartowała wiosenna aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.
Za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia postanowiliśmy przypomnieć konsumentom o ofercie wafli Grześki Mega i Grześki Gofree, które doskonale sprawdzają się jako szybka przekąska nie tylko w szkole czy w pracy, ale także wiosną, podczas aktywności na świeżym powietrzu – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

W sklepach pojawiły się materiały POS, a w największych stacjach telewizyjnych, w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki”, emitowany jest spot reklamowy. Akcję wspiera szereg działań realizowanych w digitalu, we współpracy z influencerami oraz w sklepach w całej Polsce. Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Więcej informacji o marce na www.grzeski.pl



Źródło: Colian
Fot: Colian



tagi: Colian , Wiosenne Grzeszki , Grześki , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,