Sampling odbył się w największych miastach Polski: Łódź, Bydgoszcz, Trójmiasto (Gdynia, Sopot, Gdańsk), Warszawa, Poznań, Wrocław, Śląsk (Katowice, Bytom, Gliwice, Chorzów), Częstochowa i Kraków.
Do rąk przechodniów i kierowców trafiło 510 tys. 0,5 litrowych butelek schłodzonej "Hoop Coli". Ten gigantyczny sampling został przeprowadzony przez 27 trzyosobowych zespołów, dysponujących specjalnie obrandowanymi rikszami Hoop Coli. Każdego dnia zespoły promocyjne, ubrane w koszulki z logo Hoop Coli rozdawały 500 szt. OOkularów OOtwartości.
Akcja została w całości zaplanowana i była zrealizowana przez firmę Eskadra Advertising.
(Maja Święcka)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...