Kampanie i Promocje

Sampling Hoop Coli z OOkularami OOtwartości

Poniedziałek, 21 czerwca 2010
Dużym sukcesem zakończył się trwający cały maj sampling Hoop Coli i OOkularów OOtwartości. Rozdano ponad pół miliona 0,5 litrowych butelek Hoop Coli i 4 tys. OOkularów.

Sampling odbył się w największych miastach Polski:  Łódź, Bydgoszcz, Trójmiasto (Gdynia, Sopot, Gdańsk), Warszawa, Poznań, Wrocław, Śląsk (Katowice, Bytom, Gliwice, Chorzów), Częstochowa i Kraków.

Do rąk przechodniów i kierowców trafiło 510 tys. 0,5 litrowych butelek schłodzonej "Hoop Coli".  Ten gigantyczny sampling został przeprowadzony przez  27 trzyosobowych zespołów, dysponujących specjalnie obrandowanymi rikszami Hoop Coli. Każdego dnia zespoły promocyjne, ubrane w koszulki z logo Hoop Coli  rozdawały 500 szt. OOkularów OOtwartości.

Akcja została w całości zaplanowana i była zrealizowana przez firmę Eskadra Advertising.

(Maja Święcka)