Konkursy i loterie

Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach

Wtorek, 02 kwietnia 2024
Kup mleko Łaciate i wygraj roczną wypłatę! Wystarczy zarejestrować kod z opakowania produktu, zachować dowód zakupu i czekać na najbliższe losowanie! Zwycięzcy mogą liczyć na 34 nagrody pieniężne, których pula wynosi ponad 300 tys. zł.
W loterii biorą udział opakowania mleka Łaciatego – loteryjne oraz standardowe, posiadające unikalny kod promocyjny. Aby wejść do gry, należy uzupełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.mlekolaciate.pl. W sumie odbędzie się 8 losowań atrakcyjnych nagród:

2 x nagroda główna, czyli wypłata roczna o wartości 100 000 zł,
8 x wypłata miesięczna o wartości 10 000 zł,
24 x wypłata tygodniowa o wartości 1 000 zł.

– „Łaciate zasady” to hasło przewodnie naszej kampanii, w której zachęcamy konsumentów do życia we własnym stylu. Niespiesznie lub aktywnie – tak jak lubią. Mleko Łaciate to tradycyjny produkt, który w nowoczesny sposób odpowiada na potrzeby różnych grup – zarówno osób młodych, jak i tych nieco starszych. Kupujący od lat doceniają jego wysoką jakość i polską produkcję. Za sprawą loterii chcemy docenić ich zaufanie, jakim obdarzają markę Łaciate niezmiennie od blisko 30 lat – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Loteria trwa od 2 kwietnia do 27 maja 2024 roku. Jej regulamin dostępny jest na stronie: https://www.mlekolaciate.pl/.

Promocja loterii obejmuje specjalnie promocyjne opakowania, kampanię digital, spot telewizyjny oraz kampanię outdoorową. Główną bohaterką kreacji kampanijnych jest dobrze znana biało-czarna krowa – znak rozpoznawczy produktów marki Łaciate. 

Obecnie mleko UHT Łaciate dostępne jest w opakowaniach od 0,5 l, 1 l i 1,5 l, z zawartością tłuszczu od 0% do 3,8%. Na sklepowych półkach można także znaleźć mleko Łaciate bez laktozy.

image_processing20240329_8_azz2i1.jpg



Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe


tagi: Łaciata , loteria , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,