Z rynku FMCG

Gala pierwszej edycji Branding Ovation już 9 kwietnia w Warszawie

Piątek, 29 marca 2024
Branding Ovation to spotkanie producentów i specjalistów marketingu w ogrodnictwie. W programie solidna dawka wiedzy o budowaniu marki i 14 prezentacji konkursowych. Gościem specjalnym Piotr Bucki - twórca pięciu najlepszych prezentacji na konferencjach „I Love Marketing”. Poznamy „Jagodową Markę Roku 2024” i 6 najlepszych marek gatunkowych - Truskawkową, Borówkową, Malinową, Jeżynową, Porzeczkową, Rokitnikową oraz jagodowy „Dział Marketingu Roku 2024”. Udział w wydarzeniu wymaga akredytacji. Jagodnik jest partnerem tego projektu.
zz.JPG
Branding Ovation to konkurs marek i marketingu w branży jagodowej. Celem jest identyfikacja i promocja najbardziej inspirujących przykładów budowania lojalności konsumentów. Gala to jedyna w swoim rodzaju okazja by poznać marketingową elitę, ich doświadczenia i plany na najbliższy sezon.

Kto powalczy o tytuł Jagodowej Marki Roku 2024?

Swoje doświadczenia i sukcesy zaprezentuje 14 jagodowych podmiotów.
  1. Tomasz Falczewski i Agnieszka Jarosińska, Zielono Mi
  2. Marta Staszewska, Berry Lu - marka i Dział Marketingu
  3. Agnieszka i Michał Leleń, Truskawka od Rolnika
  4. Mateusz Maruszewski, Farma Mój Owoc
  5. Patrycja Kania, Borówkowe Wzgórze
  6. Paulina Romańska, Gospodarstwo Romańscy
  7. Kacper Bojański, Farma Ovoc
  8. Karol Maciejczyk, Truskawki od Karola
  9. Grzegorz Kasprzak, Rajska Truskawka
  10. Agnieszka Orzeł i marka DrBerry.pl
  11. Agronom Berries
  12. Gospodarstwo Rolne Figura Piotr
  13. Borówka Amerykańska Leśniewscy
  14. Szarłat Małgorzata i Wojciech Lenkiewicz
Kiedy? 9 kwietnia 2024 r., 10:00-15:30.
Dla przybyłych punktualnie jagodowa niespodzianka.

Miejsce: Brain Embassy, ul. Czackiego 15/17
Centrum Warszawy

Program
  • 9:55 Otwarcie
  • 10:10 Promocja poprzez sport i „Moc Polskich Warzyw”
  • 10:20 #JagodoweCodziennie – o kreowaniu nawyków Justyna Marszałkowska-Jakubik
  • 10:30 Konkurs marek i marketingu w branży jagodowej
  • 13:45 Power Speech „Twoja historia, twoja rozmowa. Jak tworzyć markę na konkurencyjnym rynku?” - Piotr Bucki
  • 14:30 Ceremonia wręczenia nagród
  • Zakończenie zaplanowano na godzinę 15:30
Galę poprowadzi Mariusz Dąbrowski.

Gościem specjalnym będzie Piotr Bucki - psycholog, który uczy projektować komunikację i rozwijać kompetencje związane z wystąpieniami i sprzedażą. Twórca 5 najlepszych prezentacji na konferencji „I Love Marketing” oraz obejrzanej 280 tys. razy prezentacji TEDx SGH. Uczestnik kursów na Uniwersytecie Stanford, Princeton i Michigan. Na co dzień współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną, współtworzy szkolenia dla ich startupów i konsultantów. W Polsce szkoli m.in. w Allegro, Santanderze i Nordea IT. Wykłada na Uniwersytecie SWPS, SGH, AGH. Autor „Sapiens na zakupach” - o emocjach zakupowych, w cyklu Rozmowy PWN.

Przechwytywanie_2.JPG

Jak wziąć udział w kwietniowej gali Branding Ovation?

Udział w gali wymaga akredytacji mailowej: akredytacja@inspiresb.com
Zapisy trwają do piątku 4/04 lub do wyczerpania miejsc. Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie maila zwrotnego z zaproszeniem.

W razie problemów z akredytacją prosimy o kontakt na adres Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw: Świętokrzyska 20, lok. 321, 00-002 Warszawa, lub pod e-mailem: biuro@grupyogrodnicze.pl

Czym jest i po co jest BrandingOvation?

Bazą dla branży jagodowej jest orientacja produkcyjna, mniej lub bardziej świadomy prymat agrotechniki. Celem jest orientacja marketingowa, stawiająca na pierwszym miejscu odbiorcę i konsumenta. W ramach projektu (także warsztatów) producenci uczą się, jakby to powiedział Seth Godin, nie wykorzystywać konsumentów do rozwiązywania problemów swoich firm. Uczą się jak wykorzystać marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Jak stawiać na empatię, a nie na kradzież uwagi i spamownie w internecie. To jedno ze strategicznych wyzwań branży jagodowej. Doświadczenia producentów zaangażowanych w kampanię „Czas na polskie superowoce!” mogą być inspiracją dla wielu innych.

Dla kogo jest gala BrandingOvation?

Spotkanie polecamy plantatorom i przetwórcom, w szczególności osobom odpowiedzialnym za komunikacje. Wśród zaproszonych są liderzy grup producenckich i branżowych organizacji w całym obszarze ogrodnictwa.

- Branding Ovation to propozycja dla wszystkich uczestników rynku. Producentów, marketingowców, ludzi odpowiedzialnych za social media, także dla agencji reklamy i designu, po które ogrodnictwo i branża jagodowa sięgają coraz śmielej - zaprasza Maciej Dolata, pomysłodawca przeglądu, partner w agencji INSPIRE smarter branding.

Kto wspiera branding i młode jagodowe marki?

Patronat medialny nad BrandingOvation 2024 objęły magazyny HURT&DETAL, MARKETER+, czasopismo Truskawka, Malina, Jagody – TMJ, portal SAD24.pl oraz Jagodnik.

Nagrodą w konkursie jest promocja w mediach informacyjnych, m.in. na portalach Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl; w prasie handlowej, w formie reklamy laureatów w magazynie Hurt&Detal; na łamach czasopisma Truskawka, Malina, Jagody - TMJ oraz na portalu SAD24.pl - w formie relacji z finału oraz wywiadu lub reportażu o zdobywcach tytułu Jagodowa Marka Roku oraz Dział Marketingu Roku. Także na łamach portalu Jagodnik.pl i w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”.

Wśród wszystkich uczestników gali rozlosowane będą także prenumeraty magazynu Hurt&Detal oraz Marketer+ w wersji premium z dostępem do eksperckiej wiedzy w wersji online i pełnego archiwum wszystkich wcześniejszych numerów „M+” i webinarów. Pamiątką udziału w konkursie będzie Moleskine - kultowy notes ludzi śmiałych i kreatywnych.

Co sprawia, że udział w wydarzeniu jest bezpłatnym?

Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja V".

Szczegóły w Regulaminie konkursu „BRANDING OVATION” – link
Aktualne informacje zawsze pod adresem 👉 BrandingOvation.pl

#BrandingOvation #bOVA #bOVA2024
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce

Źródło: INSPIRE smarter branding, KZGPOiW

aa.JPG

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez KZGPOiW kampanii „Czas na polskie superowoce! V edycja."

Projekt ten realizowany jest pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.






tagi: Branding Ovation , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,