W walce z mikrostresami Najnowsza kampania marki Orbit® - „Żuje się dobrze" to przypomnienie, jak ważne jest poczucie, że jest się tu i teraz. Marka podkreśla też znaczenie małych chwil dla siebie w zabieganym życiu. Według badań, w świecie zdominowanym przez negatywne newsy, a także wymagające środowisko pracy, pokolenie Z jest bardziej zestresowane niż poprzednie pokolenia w tym samym wieku
1.
Z badania przyprowadzonego na zlecenie Mars Wrigley wynika, że aż 31% przedstawicieli pokolenia Z i młodych millenialsów w Polsce doświadcza 2-3 mikrostresów dziennie
2.
Mikrostresy to drobne, stresujące momenty, które występują regularnie. W danej chwili zazwyczaj nie znaczą dla nas wiele, jednak, jeśli nie zostaną rozwiązane – mogą narastać i powodować długoterminowe problemy z dobrym samopoczuciem. W świetle tych obserwacji, marka Orbit® chce pomóc młodszemu pokoleniu odkryć zabawne i niekonwencjonalne sposoby radzenia sobie w stresujących momentach - podkreśla Laura Lipska, Senior Brand Manager, Mars Polska.
Zajmij myślotok gumą Orbit®Nowa kampania marki Orbit® składa się z serii spotów reklamowych z „myślotokiem” w roli głównej. Wewnętrzna gadanina może dochodzić do głosu w dowolnym momencie, kradnąc naszą uwagę, rozpraszając bądź niepokojąc. „Gadające usta” mają być wyrazem rozmowy toczącej się w naszym wnętrzu i odzwierciedlać naturalny przepływ myśli, którego doświadczamy w ciągu dnia. Myślotok może pojawić się chociażby w takich momentach jak spotkanie, czytanie w bibliotece lub uczestnictwo w wykładzie. Kampania „Żuje się dobrze” przypomina, że bez względu na to, gdzie się znajdujemy lub przyczyny, które sprawiają, że czujemy się wytrąceni z równowagi, guma do życia może być dobrym towarzyszem takich chwil.
https://youtu.be/284UC44yiBc https://youtu.be/-MiKRUmIS_s https://youtu.be/ezOI-hB4Oo4 https://youtu.be/HLKQQ9lEJXY Kampania „Żuje się dobrze” jest widoczna w TV w postaci 15-sekundowych spotów oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH. W mediach społecznościowych (Meta, TikTok, YouTube) trwa także emisja dziewięciu formatów video. Na drugą połowę roku zaplanowano także start niestandardowej aktywacji „Orbita Chillu”, która będzie poszerzeniem komunikacji nowego pozycjonowania marki Orbit®.
Autorem platformy „Chew good”/„Żuje się dobrze” jest agencja Energy BBDO i Omnicom.
1 Gallup, Voices of Gen Z, 2023.
2 Censuswide na zlecenie Mars Wrigley via Weber Shandwick, Gen Z and Millennials (aged 16-42) in the UK, Poland, Germany, France, Spain, and Kazakhstan, Krajowa reprezentatywna próba 1000 przedstawicieli, 25.09.2023 r.
Źródło:The Garden of Words
Fot: mat. prasowe