Nowości

Polpharma i marka Scorbolamid® stawiają na animację

Środa, 20 marca 2024
Polpharma, wiodąca na rynku, polska firma farmaceutyczna, specjalizująca się w produkcji leków i suplementów diety, stawia na nową strategię komunikacji opartą na treściach animowanych dla marki Scorbolamid®.
Materiały graficzne stworzone przy współpracy z domem produkcyjnym K&C Studios to zupełnie inne niż dotychczas podejście w zakresie kreacji. Zadaniem agencji było nie tylko stworzenie nowych materiałów audiowizualnych, ale przede wszystkim wypracowanie innowacyjnej formy komunikacji opartej na animacji w technice 3D.

Okazją do zmiany koncepcji jest wprowadzenie całkowicie nowej szaty graficznej opakowań produktów Scorbolamid®, które dostępne są w sprzedaży od początku 2024 roku. Nowoczesny design opakowań przyciąga wzrok, wyróżnia produkt na tle konkurencji, jednocześnie podkreślając jakość i skuteczność leku Scorbolamid®.

„Jesteśmy zadowoleni z efektów wypracowanych z K&C Studios. Jesteśmy przekonani, że nowa strategia komunikacji zostanie pozytywnie odebrana przez dotychczasowych i nowych konsumentów marki Scorbolamid®. Wygląd opakowań i animowane komunikaty reklamowe to kontynuacja strategicznych zmian i podążanie za trendami w wykorzystaniu kanałów digital, co zagwarantuje pozytywny odbiór naszej marki, zwłaszcza wśród młodych konsumentów” – mówi Oliwia Stankowska, koordynatorka ds. projektów marketingowych, odpowiedzialna za markę Scorbolamid®.
 
Za zakup mediów digital odpowiadają agencje Cube Group - Digital Marketing i 121PR.
 
https://www.youtube.com/watch?v=KqGMlWEO7-U


Źródło: K&C Media Group
Fot: mat. prasowe





tagi: Scorbolamid , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,