Kampanie i Promocje

Porcja owoców od Kubusia to mus!

Wtorek, 19 marca 2024
Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już szukać w sklepach opakowań 100g w nowym, specjalnym kształcie z Kubusiem, do tego w sprzedaży od stycznia również większa porcja owoców w Duuużym Musie 200g. W marcu ruszyła kampania marki Kubuś „Porcja owoców to mus!”.
Zabawa iluzją na ekranie TV, komunikacja outdoorowa z miarkami wzrostu dla dzieci oraz tubki o ciekawym kształcie, który można dosłownie “chwycić za uszy”. Marka Kubuś wystartowała z nową kampanią owocowych musów dla najmłodszych. Komunikacja wykorzystuje perspektywę - od pierwszej sekundy widzimy, jak dzieci bawią się z(a) tubką owocowego musu w kształcie Kubusia. Kreacja, dzięki zabawie złudzeniami optycznymi, przedstawia również nowość - duże musy 200g od Kubusia jako owocowe przekąski z rozmiarem większym niż dzieci. Taka konwencja ma podkreślać nową, większą pojemność w portfolio marki.

Proporcje pojawiają się również w komunikacji OOH – tutaj duże musy wystają poza ramy na autobusach w największych miastach. Na przystankach Kubuś w tubce z nowym kształtem oraz duży mus jako miarka - zapraszają najmłodszych do zabawy. Niestandardowa kreacja ma na celu poinformować o nowości, jaką są duże musy od Kubusia.  Zmierz się z nowościami od Kubusia – w końcu PORCJA OWOCÓW TO MUS!.

Kampania emitowana jest w telewizji oraz digitalu, a także na OOH i autobusach w całej Polsce.
 
Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=4_1pWktaksE
Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Starcom
Produkcja spotu: Dom Produkcyjny Grupy Maspex



Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe



tagi: Maspex , Kubuś , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,