Wywiady

Regina „Paper for people”

Wtorek, 19 marca 2024 HURT & DETAL Nr 03/217. Marzec 2024
Tomasz Rewerelli, Marketing & Sales Director – Brand, Sofidel
Jakie wartości przyświecają Państwu w tworzeniu ręczników papierowych?

Dla nas „Paper for People” jest hasłem, które odzwierciedla misję i wartości marki. To także idea nadająca kierunek naszej codziennej pracy. Regina to nie tylko papier, ale przede wszystkim działania, aby życie naszych konsumentów stawało się lepsze.

Tworzymy papier dla świata, który szybko się zmienia i dla ludzi, którzy dotrzymują mu kroku. Tworzymy papier dla ludzi, którzy wierzą w bardziej ekologiczną przyszłość i wiedzą, że razem do niej dążymy.

Czym ręczniki papierowe Regina wyróżniają się na rynku?

Jako marka Regina proponujemy konsumentom szeroką gamę ręczników papierowych. Główny nacisk kładziemy na produkty uniwersalne, które sprawdzają się w wielu zadaniach, oraz produkty kompaktowe, które są reprezentowane przez duże rolki zawierające większą ilość papieru. Są one łatwe w przechowywaniu, jak również wystarczają na dłużej, co doceniają nasi konsumenci. W swojej ofercie posiadamy ręczniki charakteryzujące się wysoką chłonnością przy zachowaniu jednocześnie wytrzymałości, ręczniki zdobione kolorowym nadrukiem i białe.

Które produkty polecacie Państwo na okres przedświąteczny?

W okresie przedświątecznym obserwujemy wzmożone porządki, do których nasi konsumenci często używają ręczników papierowych. Proponujemy naszym konsumentom produkty, które doskonale sprawdzą się zarówno w trakcie sprzątania, jak i w kuchni podczas przygotowywania świątecznych potraw. Konsumenci w Polsce najczęściej wybierają kompaktowe ręczniki jednorolkowe, zawierające dużą ilość papieru. Doskonałym przykładem jest ręcznik Regina Power, znajdujący zastosowanie we wszelkich porządkach domowych, którego 1 rolka odpowiada aż 7 standardowym rolkom. Okres przedświąteczny i wiosenny to również czas mycia okien. Konsumenci chętnie sięgają po ręcznik Regina Blitz, który dzięki specjalnej strukturze doskonale nadaje się do czyszczenia szklanych powierzchni nie pozostawiając smug, a jego duże listki usprawniają i skracają mycie okien czy luster.




tagi: Regina , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,