„I to jest śniadanie!”
Aż 1/3 Polaków na śniadanie wybiera parówki, a 42% przygotowuje je swoim dzieciom – tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań ARC Rynek i Opinia. O tym, że parówki są niezwykle popularnym posiłkiem, opowiadają w najnowszej kampanii Parówkożerców firma Tarczyński i Julia Żugaj, influencerka znana i lubiana zwłaszcza wśród nastolatków. Zasięgi generowane przez bohaterkę spotów są imponujące. Tylko na Tik Toku Julia Żugaj ma 3,7 mln obserwujących, na Instagramie 1,3 mln, a na YouTube śledzi ją ponad pół miliona subskrybentów.
- Wraz z idolką młodzieży, Julią Żugaj, przekonujemy, że parówki są dobrym i dodatkowo modnym posiłkiem, który można podać na wiele sposobów. Głównym celem kampanii jest budowa wśród młodszych konsumentów, ale też ich rodziców, świadomości linii Tarczyński Naturalnie oraz parówek 100% z kurczaka stworzonych tylko z naturalnych składników. Stawiamy na naturalność produktów, zgodnie z ideą marki „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. Polacy coraz częściej zwracają uwagę na jakość posiłków, a szczególnie śniadań. Wierzymy, że dzięki naszym produktom i ogólnopolskim kampaniom ze znanymi i lubianymi gwiazdami wyjdziemy naprzeciw tym trendom – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.
Hitowe spoty Parówkożerców ze Smolastym wygenerowały niezwykłe zainteresowanie. Tylko w internecie dotarły do 16 milionów odbiorców, co oznacza, że statystycznie zobaczyła je blisko co 2. osoba w Polsce. Kampania okazała się niemal tak popularna, jak parówki Tarczyński, które należą do najchętniej wybieranych przez konsumentów.
Z Dubaju do ParyżaW najnowszym spocie przenosimy się z pełnego przepychu Dubaju, gdzie gościł Smolasty, do wyrafinowanego i eleganckiego Paryża. Julia odpoczywa w apartamencie i przygotowuje się do zjedzenia śniadania, którego głównym produktem są parówki 100% z kurczaka Tarczyński Naturalnie, w towarzystwie innych składników, tworząc idealny posiłek. Lektor z kolei przypomina, że „Wszyscy są parówkożercy, Julia Żugaj też”.
To kolejna odsłona możliwości, jakie daje wykorzystanie wysokiej jakości produktu oferowanego przez firmę Tarczyński. Po kraftowym, street-foodowym hot-dogu Smolastego, przyszedł czas na codzienne, ale jednocześnie modne, a nawet instagramowe śniadania z Julią.
Nowa kampania z Julią Żugaj obejmuje działania w digitalu. Podzielona zostanie na etapy, a na uważnych obserwatorów będzie czekać duża niespodzianka! Warto więc śledzić w mediach społecznościowych profile Julii Żugaj i Tarczyński S.A.
Najnowszy spot można obejrzeć tutaj:
https://youtu.be/RxG6CIZ597Q.