Konkursy i loterie

Chorten rozdał 6 toyot klientom. Finał Odjazdowej Loterii

Poniedziałek, 11 marca 2024
Grupa Chorten zakończyła właśnie przekazywanie swoim klientom nagród w „Odjazdowej Loterii”, w której do wygrania było 6 Toyot Aygo X i 10 rowerów elektrycznych Kross. To rekordowa pula, a i zainteresowanie akcją było spore.
W marcu przekazano kluczyki do samochodów, tym z klientów, którzy zrobili zakupy za 50 zł i zgłosili się do loterii paragonowej sklepów Chorten z wybranymi markami. Nagrody wydane zostały w Lublinie, Wrocławiu, Toruniu, Warszawie, Lodzi i Krakowie. Każda ze spółek regionalnych Grupy Chorten miała do przekazania konsumentom jedno auto, co zachęcało klientów do częstszych zakupów i wielokrotnie podnosiło wartość koszyka zakupowego.

W jakich sklepach szczęście uśmiechnęło się do klientów? Pani Joanna zrobiła zakupy w sklepie Chorten w Józefowie na Mazowszu. Pani Weronika swoją nagrodę wygrała w placówce w Zgorzelcu w województwie dolnośląskim. Pani Wiktoria szczęśliwe zakupy zrobiła w sklepie w Białej-Niżnej na Małopolsce. Pan Marcin wygrał auto w Toruniu. Sklep Chorten Raj w Tuszynku Majorackim (województwo łódzkie) to miejsce zakupów pana Wacława, który także jest posiadaczem nowej toyoty. Ostatni laureat, pan Damian, pochodzi z miejscowości Suchowola na Lubelszczyźnie i tam też w lokalnym sklepie Chorten wygrał samochód. W uroczystościach przekazania samochodów oprócz laureatów uczestniczyli przedstawiciele spółek Grupa Chorten, Chorten Mazowsze, Chorten północ, Chorten Południe, Chorten Radom i Chorten PD, a także właściciele sklepów partnerskich.

Program lojalnościowy „Odjazdowa Loteria sklepów Chorten” opierał się na współpracy z markami takimi jak m.in.: Wedel, Lubella, Mlekovita, Kamis, Coca-Cola, Pepsi, Foxy  Pudliszki czy Bracia Koral, ale także wspierała zakup marek własnych Grupy Chorten.

- W tej edycji loterii mieliśmy naprawdę spektakularne nagrody, bo aż sześć bardzo popularnych samochodów, co rzadko zdarza się w tego typu inicjatywach czy to sieci handlowych, czy producentów  – podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes i dyrektor generalny Grupy Chorten. – Co roku organizujemy podobne wydarzenia, które podnoszą rozpoznawalność naszej marki i wspierają sklepy partnerskie. Cieszymy się, że nagrody trafiły do klientów w całej Polsce.




Źródło: Chorten
Fot: mat. prasowe



tagi: Chorten , loteria , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,