Z rynku FMCG

Marka Lovege ruszyła z ogólnopolską kampanią napojów roślinnych

Wtorek, 05 marca 2024
Marka Lovege ruszyła z ogólnopolską kampanią napojów roślinnych. Hasło przewodnie to Z ziaren i orzechów, nie z koncentratu. Spot Lovege emitowany jest w ogólnopolskiej TV. Prowadzone są też działania digital i trade.
W spocie promującym markę wystąpili Joanna Krupa, Piotr Stramowski, Marcelina Zawadzka, Max Gloeckner oraz Krzysztof i Joanna Ibisz. Za muzykę do reklamy odpowiada Marcin Piotrowski znany pod pseudonimem „Liber”.

Emitowane są 3 różne spoty, każdy dedykowany ma inny smak napoju Lovege.

Kampania skupia się na podkreśleniu jakości produktów, które są wytwarzane z ziaren i orzechów nie z koncentratów. Napoje roślinne Lovege są produkowane w Polsce przez firmę Sante.

https://sante.pl/napoje-lovege/

1908633_LOVEGE_HURT_DETAL_KWADRAT_produktowy.jpg





tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,