Z rynku FMCG

Marka HELIO z tytułem LAUR KONSUMETA – LIDER XX-LECIA

Poniedziałek, 04 marca 2024
HELIO zostało uhonorowane tytułem LAUR KONSUMENTA - LIDER XX-LECIA, jako kontynuator sukcesów, których owocem są lojalni klienci i wysoka jakość produktów.
Tegoroczna, jubileuszowa edycja plebiscytu Lauru Konsumenta, świętuje dwie dekady wyłaniania najpopularniejszych marek, produktów oraz usług na polskim rynku.

Nagroda LAUR KONSUMENTA - LIDER XX-LECIA (2004-2024) to szczególne wyróżnienie, które przyznawane jest markom, produktom i usługom, które nieustannie od lat zdobywają najwyższe noty w ogólnopolskim głosowaniu. Jest to wyraz uznania dla tych, którzy nie tylko utrzymują zaufanie klientów na najwyższym poziomie, lecz również konsekwentnie dążą do doskonalenia swojej oferty.

To nie tylko zaszczyt dla marki, ale także wyzwanie do utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji klientów oraz dalszego rozwoju.

Dziękujemy wszystkim naszym Klientom za oddane głosy, które stanowią motywację do ciągłego doskonalenia. Nasze zaangażowanie w dostarczanie najlepszych produktów pozostaje niezmiennie silne, a przyznane wyróżnienie stanowi dla nas dodatkową zachętę do jeszcze większych wysiłków.

Naturalne bakalie od HELIO to nie tylko pyszne przekąski, ale także pełnowartościowe pożywienie, które wspiera zdrowy tryb życia. Kupując je, inwestujemy w swoje zdrowie, promujemy zrównoważony rozwój oraz dbanie o środowisko i smakujemy naturę w najczystszej formie.



Źróedło: EFEKT DIGITAL
Fot: mat. prasowe




tagi: HELIO , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,