Kampanie i Promocje

Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online

Środa, 28 lutego 2024
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.
kampania_zielone_BA.jpg

Marka Big-Active, która istnieje na polskim rynku już od ponad 20 lat, zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. Łączy w sobie innowacyjność, różnorodność i wysoką jakość. Jej produkty to oryginalne kompozycje dużych liści herbaty, egzotycznych owoców i barwnych płatków kwiatów, które zapewniają wyjątkowy, głęboki smak i aromat. Marka Big-Active jest znana z tworzenia wyjątkowych wariantów, co doskonale jest widoczne także w jej asortymencie herbat zielonych. Można w nim znaleźć między innymi takie propozycje jak: Herbata zielona z pigwą i granatem, Herbata zielona z maliną i marakują, Herbata zielona z limonką i mandarynką czy Herbata zielona z opuncją i mango. Zamknięte w przezroczystych torebkach składniki herbat, uwalniają pełnię smaku i aromatu, zapewniając codzienne chwile przyjemności.

Spot emitowany w ramach kampanii w wyjątkowy sposób oddaje charakter marki Big-Active. Ma unikalną formę, która pobudza zmysły i stanowi zaproszenie do świata pełnego kolorów, aromatów i smaków. W niezwykły, bardzo sensualny sposób odwołuje się do przyjemności, zdecydowanie wykraczając poza standardowe zaprezentowanie atrybutów produktów.

Kampania telewizyjna, która jest obsługiwana przez Dom Mediowy Essence Mediacom, obejmuje wszystkie czołowe platformy: Grupę TVP, Polsat, TVN. Część digitalową kampanii prowadzi agencja Pure Play. Spoty są wyświetlane na różnych platformach, jak YouTube, VOD TVP, Polsat Go i Player. Uzupełnieniem tych działań jest kampania display, prowadzona na największych portalach (m.in. wp.pl, onet.pl, interia.pl, pudelek.pl)

Spot z kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce” jest dostępny tutaj: Zielone herbaty Big-Active - nowy wymiar przyjemności! - YouTube.



Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe







tagi: Big-Active , herbaty , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,