Wiadomości

Brand Distribution na bliskim wchodzie

Piątek, 23 lutego 2024
Brand Distribution, będąca częścią Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, przyjmuje kurs na Bliski Wschód. W obszarze zainteresowania dystrybutora leżą Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Iran oraz Liban. Ważnym elementem w realizacji przyjętej strategii jest obecność firmy na największych w regionie międzynarodowych targach FMCG GulFood 2024, które odbywają się w dniach 19-23 lutego br. w Dubaju.
Brand Distribution jest firmą o zasięgu międzynarodowym, obecną na 6 kontynentach. Operuje na 100 rynkach i obsługuje największych graczy rynkowych. Biura dystrybutora są zlokalizowane w Europie, Azji i Ameryce Północnej. „Teraz przyszedł czas na Bliski Wschód”. – mówi Armen Papazjan, CEO Brand Distribution Group. „I choć nie jest to rynek łatwy, bo trzeba brać pod uwagę silne różnice kulturowe, to doceniamy go za otwartość na nowości i zainteresowanie innowacjami, a tych nie brakuje w naszej ofercie dystrybucyjnej”. – podkreśla Papazjan.

Dzisiaj, jeśli ktoś chce być obecny w handlu globalnym, musi znaleźć się w Dubaju. „Właśnie dlatego GulFood jest dla nas pozycją obowiązkową i to od wielu lat”. – akcentuje Renata Olszewska, nowo mianowana Dyrektor Marketingu i Sprzedaży. „W tym roku koncentrujemy się silnie na Emiratach Arabskich i Arabii Saudyjskiej. Interesuje nas także Iran oraz Liban. Ofertę przygotowaliśmy na podstawie analizy trendów konsumenckich i potrzeb klientów z regionu. Uzupełniliśmy ją o wschodzące kategorie produktowe food i non-food”. – zdradza Olszewska.

Brand Distribution trafnie diagnozuje przenikanie się trendów pomiędzy regionami. Jest też więc w stanie zaoferować produkty, które mają szanse być popularne w najbliższym czasie i w ten sposób pomóc partnerom biznesowym zbudować przewagę konkurencyjną. Do takiej kategorii zaliczają się, między innymi słodycze – tak pożądane na rynkach Bliskiego Wschodu. I choć GulFood nie jest poświęcone tej kategorii, warto odnotować, że polski operator jest w ich różnorodności i dystrybucji liczącym się graczem rynkowym.

W trakcie nadchodzącego wydarzenia, Brand Distribution będzie finalizowała strategiczne kontrakty z partnerami z różnych zakątków globu, a także aktywnie poszukiwała unikatowych produktów do redystrybucji.



Źródło: Brand Distribution / GulFood
Fot: mat. prasowe


tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,