Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Joanna Kowalska.
Gibar bardzo prężnie rozwija swoją działalność, co nie pozostaje bez odpowiedzi rynku. Jakie wyróżnienia otrzymała firma i jej produkty?
Firma Gibar kontynuuje dynamiczny rozwój, zdobywając uznanie rynku oraz wyróżnienia za swoje innowacyjne i wysokiej jakości produkty. Osiągnięcia te stanowią dowód na to, że nasze wysiłki mają pozytywny wpływ na odbiór naszych produktów wśród konsumentów.
Naszą firmę i produkty docenił między innymi Laur Konsumenta przyznając nam najpierw tytuł Odkrycia Roku 2023, potwierdzając tym samym, że nasze produkty zyskały uznanie w oczach konsumentów – co dla naszej firmy jest niezwykle ważne. A już w kolejnym roku otrzymaliśmy Złoty Laur Konsumenta 2024, który utwierdził nas w przekonaniu, że utrzymywanie najwyższych standardów jakości i dostosowywanie się do potrzeb klientów przynosi wymierne rezultaty.
Na jakich działaniach skupiacie się obecnie?
Nieustająco angażujemy się w poszukiwanie nowych, nietuzinkowych produktów, które wyróżniają się na tle konkurencji. Stawiamy na unikalność i doskonałość w każdym calu wierząc, że innowacyjność jest kluczem do satysfakcji naszych klientów. Rozwijamy jednocześnie różnorodność naszej oferty.
Aktywnie rozbudowujemy także sieć dystrybucji. Współpraca z nowymi partnerami handlowymi i poszerzanie zasięgu to kluczowe elementy naszej strategii rozwoju.
Jesteście dystrybutorem tureckiej firmy Elvan – czy zamierzacie poszerzać działalność importową?
Z dużym sukcesem już od dłuższego czasu współpracujemy z drugim producentem z Turcji odpowiedzialnym za markę 7 STICK, co umożliwiło nam poszerzenie naszej oferty o wysokiej jakości produkty. A na horyzoncie tego roku czeka nas kolejna współpraca z nowym partnerem z tego kraju.
Niedawno wprowadziliśmy do naszej oferty produkty pochodzące z Grecji, co stanowi dla nas ważny krok w kierunku zróżnicowania asortymentu. Co więcej, już niebawem możemy spodziewać się pierwszej dostawy produktów prosto z Indii – to dla nas nie tylko kolejny etap rozwoju, ale przede wszystkim szansa na zaprezentowanie naszym klientom nowych smaków i doświadczeń.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.