Firma OSHEE została oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa – młodej ekipy, która z impetem awansowała do koszykarskiej ekstraklasy.
Wszelkie działania promocyjne prowadzone będą pod hasłem „Dziki hydrated by OSHEE”.
Branding OSHEE pojawi się m.in. na materiałach promocyjnych drużyny oraz podczas meczów Dzików Warszawa. Ważnym elementem współpracy będzie promocja w ramach projektu Dziki Performance, którego celem jest zbieranie i analiza danych dotyczących wydolności zawodników, nawadnianych na co dzień przez OSHEE. Zebrane informacje będą regularnie wykorzystywane do maksymalizacji wyniku sportowego
- Dziki Warszawa urzekły nas swoją ambicją. W ciągu kilka lat przebyły drogę od amatorskich rozgrywek do występów w koszykarskiej elicie, łącząc sportowe osiągnięcia z niesamowicie emocjonującym show. Mamy wiele takich samych cech, bo to pasjonaci i ludzie z wizją. Nasza współpraca to naturalna konsekwencja wspólnej filozofii, bo jako OSHEE chcemy wspierać osoby i drużyny wykazujące się ogromnym duchem walki - podkreśla Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.
Jako niekwestionowany lider kategorii napojów funkcjonalnych w Polsce, OSHEE wspiera nie tylko tych sportowców, którzy są już na szczycie, ale angażuje się również we współprace z tak ambitnymi projektami jak Dziki Warszawa, które wszystko, co najlepsze, mają jeszcze przed sobą.
- Na sukces zespołu składa się wiele elementów – odpowiedni dobór zawodników, motywacja drużyny, gorący doping kibców oraz profesjonalny trening, którego nieodłącznym elementem jest skuteczne nawodnienie organizmu. Ten ostatni element – dzięki OSHEE - będziemy mieć zapewniony na najwyższym poziomie – mówi Michał Szolc, CEO & Founder Dzików Warszawa – Przed nami walka o awans do fazy playoff. Jesteśmy przekonani, że dzięki wsparciu OSHEE forma drużyny będzie jeszcze wyższa i zrealizujemy nasze ambitne cele.
Przypomnijmy, że ambasadorką OSHEE jest Iga Świątek a brand jest oficjalnym partnerem hiszpańskiej LaLiga. OSHEE dba o nawodnienie zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, będąc partnerem takich wydarzeń jak m.in. Maraton Warszawski, Runmageddon, Królewska Triada Biegowa w Krakowie, Olimpiady Specjalne oraz wiele innych zawodów sportowych.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.