Z rynku FMCG

OSHEE sponsorem Dzików Warszawa

Środa, 14 lutego 2024
Firma OSHEE została oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa – młodej ekipy, która z impetem awansowała do koszykarskiej ekstraklasy.
Wszelkie działania promocyjne prowadzone będą pod hasłem „Dziki hydrated by OSHEE”.

Branding OSHEE pojawi się m.in. na materiałach promocyjnych drużyny oraz podczas meczów Dzików Warszawa. Ważnym elementem współpracy będzie promocja w ramach projektu Dziki Performance, którego celem jest zbieranie i analiza danych dotyczących wydolności zawodników, nawadnianych na co dzień przez OSHEE. Zebrane informacje będą regularnie wykorzystywane do maksymalizacji wyniku sportowego

- Dziki Warszawa urzekły nas swoją ambicją. W ciągu kilka lat przebyły drogę od amatorskich rozgrywek do występów w koszykarskiej elicie, łącząc sportowe osiągnięcia z niesamowicie emocjonującym show. Mamy wiele takich samych cech, bo to pasjonaci i ludzie z wizją. Nasza współpraca to naturalna konsekwencja wspólnej filozofii, bo jako OSHEE chcemy wspierać osoby i drużyny wykazujące się ogromnym duchem walki - podkreśla Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.  

Jako niekwestionowany lider kategorii napojów funkcjonalnych w Polsce, OSHEE wspiera nie tylko tych sportowców, którzy są już na szczycie, ale angażuje się również we współprace z tak ambitnymi projektami jak Dziki Warszawa, które wszystko, co najlepsze, mają jeszcze przed sobą.

- Na sukces zespołu składa się wiele elementów – odpowiedni dobór zawodników, motywacja drużyny, gorący doping kibców oraz profesjonalny trening, którego nieodłącznym elementem jest skuteczne nawodnienie organizmu. Ten ostatni element – dzięki OSHEE - będziemy mieć zapewniony na najwyższym poziomie – mówi Michał Szolc, CEO & Founder Dzików Warszawa – Przed nami walka o awans do fazy playoff. Jesteśmy przekonani, że dzięki wsparciu OSHEE forma drużyny będzie jeszcze wyższa i zrealizujemy nasze ambitne cele.

Przypomnijmy, że ambasadorką OSHEE jest Iga Świątek a brand jest oficjalnym partnerem hiszpańskiej LaLiga. OSHEE dba o nawodnienie zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, będąc partnerem takich wydarzeń jak m.in. Maraton Warszawski, Runmageddon, Królewska Triada Biegowa w Krakowie, Olimpiady Specjalne oraz wiele innych zawodów sportowych.



Źródło: MEDIAHUB
Fot: mat. prasowe



tagi: OSHEE , Dziki Warszawa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,