Z rynku FMCG

Nałęczowianka dba o nawodnienie największych fanów e-sportu w Polsce

Piątek, 09 lutego 2024
Nałęczowianka już po raz drugi zadba o nawodnienie największych fanów e-sportu w Polsce. 9 – 11 lutego pojawi się jako jedyny partner wodny na kolejnej edycji międzynarodowego turnieju Intel Extreme Masters 2024 w katowickim Spodku. Nałęczowianka przygotuje specjalną strefę, w której można będzie ugasić pragnienie wodą mineralną lub spróbować smakowych napojów funkcjonalnych Nał+. Ale to nie wszystko – marka zapewni również wyjątkowe miejsce do relaksu pomiędzy emocjonującymi rozgrywkami oraz możliwość korzystania z innowacyjnego recyklomatu.
Międzynarodowy turniej e-sportowy Intel Extreme Masters 2024 to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń e-sportowych na świecie. Nałęczowianka jako pierwsza marka wody, jest jednym z wystawców na terenie hali Expo i dba o nawodnienie największych fanów gamingu w Polsce już drugi rok z rzędu. Jej obecności pozwoli wszystkim odwiedzającym spróbować produktów marki i orzeźwić się podczas kibicowania.

Nawodnienie w świecie e-sportu

Woda jest nieodłączną częścią zdrowego trybu życia, niezależnie od tego, czy jesteśmy aktywni fizycznie czy tylko śledzimy emocje sportowych i e-sportowych zmagań. Dlatego też obecność Nałęczowianki na IEM Katowice 2024 będzie doskonałą okazją, aby podkreślić znaczenie wody dla utrzymania optymalnej wydajności organizmu. Wyniki badań pokazują, że przy odwodnieniu organizmu już na poziomie 2% zauważalny jest negatywny wpływ na funkcje poznawcze, min. na koncentrację i pamięć1. W trakcie trwania turnieju, Nałęczowianka zapewni uczestnikom dostęp do swoich produktów – będzie to aż kilkadziesiąt tysięcy butelek wody i napojów funkcyjnych!

Oprócz naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, uczestnicy IEM będą mogli spróbować linii NAŁ, dostępnej w pięciu wariantach smakowych napoju funkcjonalnego. W tych delikatnych, owocowych smakach połączono wybrane minerały i witaminy, które wspierają prawidłowe działanie organizmu. NAŁ+ nie zawiera dodanego cukru, substancji słodzących, konserwantów ani barwników, a poręczna butelka została w pełni wykonana z materiałów poddanych recyklingowi.

Udział w wydarzeniach, na których Nałęczowianka nie jest marką endemiczną, to wyraz naszego dążenia do ciągłego poszukiwania nowych obszarów i innowacji. Nasz główny cel to zapewnienie uczestnikom wydarzenia odpowiedniego nawodnienia i podkreślenie jego znaczenia dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. To zasada, która dotyczy również fanów gier i zawodników esportowych. W tym roku nasza obecność idzie o krok dalej. Każdy odwiedzający naszą strefę Nałęczowianki będzie mógł nie tylko spróbować naszych produktów, ale również zadbać o odpowiedni recykling opakowań wrzucając butelkę do ustawionego przez nas recyklomatu. W ten sposób dajemy opakowaniom drugie życie i edukujemy w zakresie praktyk ekologicznych, co jest istotne z perspektywy następnego roku i wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Takie działania nie tylko promują zdrowy styl życia, ale również pokazują, jak ważna jest odpowiedzialność społeczna i ekologiczna – mówi Rafał Wróblewski, Bussines Executive Officer w Nestlé Waters.

Nie samą wodą…

Poza wodą mineralną i napojami funkcjonalnymi w stefie Nałęczowianki czekać będzie miejsce do odpoczynku i złapania oddechu - znajdą się tam leżaki, fotobudka 360 stopni, ładowarki do telefonów oraz recyklomat umożliwiający zbiórkę butelek. Nie samą wodą gamer żyje, dlatego Nałęczowianka chce zapewnić przestrzeń do odpowiedniego relaksu i regeneracji pomiędzy rozgrywkami. Natomiast recyklomat w świetle ostatnich zmian i rosnącego znaczenia zrównoważonego rozwoju stanowią doskonałą okazję, by zwrócić uwagę uczestników na kwestię odpowiedniego recyklingu.

Dołącz do strefy Nałęczowianki w dniach 9 – 11 lutego i zapewnij sobie odpowiednie nawodnienie podczas rozgrywek!




1  https://www.monz.pl/Wplyw-odwodnienia-organizmu-na-funkcje-poznawcze,142618,0,1.html



Źródło: Great Minds
Fot: mat. prasowe


tagi: Nałęczowianka , e-sport , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,