W kolejnej odsłonie kampanii Lubella zachęca do gotowania w domu pokazując, że przygotowane osobiście posiłki to nie tylko wiele satysfakcji, ale także proste rozwiązania w atrakcyjnej cenie. Z Lubellą nie potrzeba wiele - wystarczą łatwo dostępne składniki, aby przygotować pyszne i efektowne dania. Cała kampania została wsparta wyjątkowym wydarzeniem. Na warszawskiej Pradze na jeden dzień powstała restauracja Lubelli „Prosta Pasta”. W oficjalnym otwarciu wdzieli udział twórcy internetowi oraz gwiazdy m.in.: Rozkoszny, Paulina Krupińska, Lara Gessler czy Krzysztof Ibisz.
Lubella nie tylko serwowała zaproszonym gościom smaczne dania w restauracyjnym wydaniu, ale także podzieliła się przepisami na ich proste wykonanie w domu. Na koniec zamiast typowego rachunku wszyscy zostali poproszeni o oszacowanie restauracyjnej ceny swojego dania. Zdziwienie gości było ogromne, kiedy dowiedzieli się, że gotując te dania w domu zapłaciliby za nie o wiele mniej. I tak np. składniki makaronu spaghetti z marynowaną dynią i mascarpone zostały wycenione na 11 zł, a deseru „Makaronowej szarlotki” na 9,50 zł. Ten miły, zaskakujący akcent kolacji ukazał wszystkim, że domowe dania także mogą mieć restauracyjny twist.
Wykorzystywane media: TV, VOD, digital (m.in. Youtube, TikTok). Szerokie działania z influencerami.
Spot reklamowy:
https://www.youtube.com/watch?v=qDfeB0GD6zw Agencja reklamowa: Polot
Dom mediowy: Starcom
Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe