Z rynku FMCG

6,5 miliona zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie 32. Finału WOŚP

Poniedziałek, 05 lutego 2024
6,5 miliona złotych - to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz kolejny została sponsorem głównym. Co oznacza, że do tej pory Biedronka i jej klienci na cele Finałów WOŚP przekazała 21 milionów złotych. Kwota, w skład której weszły donacje od klientów oraz przychód ze sprzedaży Biedronkowych czapek z czerwonym serduszkiem, wesprze w tym roku płuca po pandemii. Co ważne, tę kwotę klienci mogą jeszcze zwiększyć, bo w dalszym ciągu w sprzedaży jest właśnie czapka, która pomaga. Klienci dalej mogą wspierać tegoroczną zbiórkę WOŚP, licytując w trwających do 09.02 aukcjach Biedronki.
Z kwoty prawie 6,5 miliona złotych przekazanej na rzecz Finału WOŚP większość środków pochodzi ze sprzedaży najnowszej kolekcji Biedronkowych czapek, dostępnych tylko w Biedronce. Podobnie, jak w ubiegłym roku sieć wprowadziła do oferty czapki, które pomagają, a cały przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel. 32. Finału WOŚP. Kolorowe czapki, dostępne w kilku wariantach kolorystycznych dla dzieci i dorosłych od razu stały się widoczne na ulicach Polski.

Dziękujemy wszystkim klientom za to, że tak hojnie wsparli 32. Finał WOŚP w trakcie codziennych zakupów w naszych sklepach. Cieszymy się, że wspólnie zagraliśmy tak głośno, a nasi klienci udowodnili, że tkwi w nich nieograniczony potencjał dobra. I nie byłoby tego sukcesu bez ponad 80 tysięcy naszych pracowników, którzy stworzyli największy sztab tegorocznej Orkiestry. Jesteśmy dumni, że mogliśmy po raz kolejny uczestniczyć w tym narodowym święcie pomagania jako Sponsor Główny, przekazując do tej pory do puszki WOŚP ponad 21 milionów złotych - mówi Agnieszka Koc, Dyrektorka Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju w sieci Biedronka.

Jednak tegoroczna kwota 6,5 mln złotych wpisana na czeku przekazanym w tym roku Jurkowi Owsiakowi może się jeszcze zwiększyć, bo do 9 lutego, ciągle trwają aukcje internetowe Biedronki na rzecz WOŚP. Największa sieć handlowa w kraju oddała 4 unikatowe doświadczenia na aukcje charytatywne WOŚP, które z pewnością zainteresują fanów piłki nożnej,  rodziców, czy wielbicieli Tik Toka:
  • 2 bilety Gold na mecz Polska – Estonia, który rozegra się na PGE Narodowym w Warszawie. Zwycięzca licytacji będzie miał możliwość przeżycia na żywo meczu w loży VIP Gold, która nie tylko gwarantuje najlepsze miejsca na stadionie, ale także umożliwia korzystanie z cateringu oraz nielimitowanego Open Baru. Dodatkowo zwycięzca licytacji odbierze piłkę i koszulkę reprezentacji Polski, obie ozdobione autografami wszystkich zawodników (link do aukcji)
  • Udział w nagraniu wideo reklamowego o tematyce kulinarnej na Tik Toku, nawiązującego do jednej z międzynarodowych i limitowanych akcji kulinarnych. Wideo z udziałem zwycięzcy zostanie opublikowane na uwielbianym przez setki tysięcy użytkowników oficjalnym profilu Biedronki na Tik Toku (link do aukcji)
  • Profesjonalna sesja zdjęciowa dla rodziców i ich małej pociechy z marką Dada. Zwycięzca tej aukcji zyska możliwość stworzenia i uwiecznienia na ponadczasowych fotografiach wspólnych chwil pełnych radości oraz miłości dla swojej rodziny. Co więcej, zdjęcia z tej wyjątkowej sesji trafią na oficjalny profil instagramowy marki Dada  (link do aukcji)
  • Wyjątkowy zestaw wszystkich 9 książek wydanych dotychczas w ramach konkursu literackiego „Piórko”. Osoba, która je wylicytuje, będzie miała możliwość nie tylko zdobycia całej kolekcji książeczek dziecięcych, ale też przedpremierowego zrecenzowania nowej pozycji, która zostanie wydana w nadchodzącym roku w ramach 10. jubileuszowej edycji konkursu (link do aukcji).



Źódło: Biedronka
Fot: mat. prasowe




tagi: Biedronka , WOŚP , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze , Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ,