Konkursy i loterie

Wystartowały „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”

Poniedziałek, 05 lutego 2024
„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” to kolejna odsłona kultowej akcji marki Familijne, w której na miłośników dobrego kina oraz chrupiących wafelków czekają atrakcyjne nagrody. Aktywacja wystartowała 29 stycznia i potrwa do końca marca. W tym roku oprócz szerokiej kampanii komunikacyjnej w mediach oraz punktach sprzedaży działaniom towarzyszy promocja w sieciach kin na terenie całej Polski.
„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” to kolejna edycja konkursu, kierowanego do pasjonatów kina oraz wielbicieli wafli numer 1 w Polsce. Żeby wygrać, wystarczy kupić dwa dowolne opakowania wafli Familijne, zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.familijne.pl . Następnie za pomocą specjalnie przygotowanego generatora należy stworzyć autorski Familijny plakat premiery kinowej. 100 najciekawszych prac zostanie nagrodzonych rocznymi kartami Unlimited do kin Cinema City, plakatami filmowymi oraz zapasem wafli Familijne.

W tym roku działania zostały rozszerzone o zupełnie nowe elementy, takie jak współpraca z sieciami kin czy oficjalne partnerstwo przy filmie „Emma i czarny jaguar” w reżyserii Gilles’a de Maistre’a, którego premiera odbędzie się już 9 lutego br. Z tej okazji powstanie okolicznościowy mural, a także marka przygotuje specjalną wafelkową degustację i inne niestandardowe aktywności w kinach – komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Więcej informacji na stronie www.familijne.pl.




Źródło: Colian
Fot: mat. prasowe


tagi: Familijne Wieczory Filmowe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,