Konkursy i loterie

Marka Jeżyki startuje z konkursem konsumenckim #MojaCOOLGirl

Piątek, 02 lutego 2024
1 lutego rozpoczął się konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl, przygotowany przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Łączna wartość nagród przekroczy 50 000 zł. Akcję wesprze kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, VOD, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach sprzedaży.
Od 1 lutego br. do 31 marca potrwa konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl zorganizowany przez markę Jeżyki z okazji Walentynek i Dnia Kobiet. Żeby wziąć w nim udział, wystarczy kupić Jeżyki Coolki MILK lub Jeżyki Coolki DARK w promocyjnych kartonikach, zarejestrować kod z opakowania na stronie akcji www.mojacoolgirl.pl oraz stworzyć i przesłać kreatywne życzenia dla bliskiej osoby (np. mamy, przyjaciółki czy siostry).

Początek roku to dla nas niezwykle intensywny czas. Aktywacja konsumencka #MojaCOOLGirl wymagała nie tylko zaplanowania wsparcia komunikacyjnego w prasie, Internecie czy telewizji, ale także zaprojektowania nowej, nawiązującej do nadchodzących Walentynek i Dnia Kobiet szaty graficznej opakowań Jeżyki Coolki. Teraz obydwa produkty: Jeżyki Coolki MILK i Jeżyki Coolki DARK dostępne są z unikalną grafiką z motywem serc, stanowiąc idealny prezent dla bliskiej osoby - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Kampania promująca konkurs obejmie platformy VOD, Internet, media społecznościowe, współpracę z influencerami, materiały w punktach sprzedaży oraz emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych spot reklamowy.

Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Jeżyki
Produkt:
Jeżyki Coolki Milk 140,4 g – ok. 9,99 zł
Jeżyki Coolki Dark 140,4 g – ok. 9,99 zł

Jezyki_Konkurs.jpg


Źródło: Kolterman Media Communications
Fot: mat. prasowe



tagi: Jeżyki , konkurs konsumencki. #MojaCOOLGirl , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,