Kampanie i Promocje

Wedel uaktywnia fanów

Poniedziałek, 14 czerwca 2010
Na stronie E.Wedel na Facebooku (facebook.com/czekolada) od 14 czerwca rusza kolejna akcja skierowana do konsumentów. Użytkownicy Facebooka biorąc udział w słodkiej zabawie, będą mogli wygrać iPada oraz iPody. Wystarczy wysłać jak najwięcej wirtualnego Ptasiego Mleczka do swoich znajomych i można zdobyć jedną z trzech nagród.

Warunkiem uczestnictwa w zabawie jest obecność w społeczności E.Wedel na Facebooku. Za pomocą specjalnej aplikacji, fani Wedla muszą wysłać jak najwięcej kostek wirtualnego Ptasiego Mleczka do swoich znajomych.

Za każdą zaakceptowaną kostkę uczestnik zabawy otrzyma jeden punkt, dodatkowy punkt można otrzymać, za każdego znajomego, który „polubi" Wedla na Facebooku. Osoba z największą ilością punktów otrzyma iPada, najnowsze dziecko Apple - przedmiot ogromnego pożądania, jeszcze niedostępny w Polsce. Druga nagroda to iPod Nano, trzecia iPod Shuffle.

Jest to kolejna akcja jaką przygotował E.Wedel dla swoich fanów w ramach strony www.facebook.com/czekolada. W maju przeprowadzono konkurs związany z Dniem Matki.

Marka Wedel jesienią ubiegłego roku rozpoczęła przełomową w swojej historii strategię komunikacji, która czerpie z ponadczasowej tożsamości marki Wedel - produkowaniu i dostarczaniu ludziom przyjemności i radości.

Nowa strategia komunikacji oparta jest na haśle: „Wedel, Fabryka Przyjemności przedstawia." Poprzez zaskakującą, niekonwencjonalną komunikację marki, Wedel przełamuje schematy i w zupełnie inny sposób mówi konsumentom o czekoladzie.

Odbiorcy komunikatów reklamowych są dla marki  aktywnymi partnerami, dlatego kilka miesięcy temu rozpoczęto bardzo intensywne działania w portalach społecznościowych. Inicjatywa narodziła się z przekonania, że dostarczanie przyjemności to doskonały temat na budowanie społeczności wokół marki również w Internecie.

Celem powstania strony Wedla na Facebooku było i jest budowanie społeczności wokół marki oraz angażowanie konsumentów i podkreślenie roli Wedla jako ponadczasowego dostarczyciela przyjemności. Fanpage marki E.Wedel posiada w chwili obecnej 8 800 fanów.

(Monika Dawiec)

tagi: Wedel ,