Kampanie i Promocje

Uskrzydlona kampania

Poniedziałek, 14 czerwca 2010
Nowa kampania wizerunkowa płynnego mleka modyfikowanego Mamo, rosnę! 2 ma na celu pokazanie  młodym mamom, że można łatwiej, szybciej i wygodniej karmić swoje dziecko.

W Polsce młodym matkom nie żyje się łatwo. Największym wyzwaniem dla współczesnej mamy jest pogodzenie wielu ról, jakie przyszło jej pełnić: matki, partnerki, pracownicy, koleżanki.

Życie w ciągłym biegu i stresie, kiedy na nic nie starcza czasu, powoduje, że młode mamy często zapominają o sobie, swoich potrzebach, osobistych marzeniach czy zawodowych aspiracjach. Niejedna kobieta rezygnuje z samorealizacji na rzecz macierzyństwa. A przecież tak wcale nie musi być!

Portal prospołeczny Uskrzydlone.pl, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma Candia, ma na celu zainicjowanie kontaktów i pobudzenie do aktywności młodych mam w Polsce. Dzięki nim łatwiejsze będzie pokonywanie barier i przekraczanie ograniczeń, jakie na swojej drodze spotyka każda z nich.

Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na konieczność obalenia wielu stereotypów oraz zmianę przyzwyczajeń i postaw. Pomysłów na szczęśliwe macierzyństwo może być wiele. Czy warto korzystać z cudzych doświadczeń? Odpowiedź można znaleźć na stronie http://www.uskrzydlone.pl/.

Natchnieniem do stworzenia kampanii Uskrzydlone były liczne spotkania i rozmowy z mamami, które Specjalnie na potrzeby kampanii powstała MIKROWITRYNA produktowa http://www.mamorosne.pl/, na której można obejrzeć animację 3D oraz krótkie reportaże z życia francuskich mam.

Na mikrowitrynie organizowany jest również konkurs, który będzie trwał do 31 lipca 2010 roku. Nagrodą główną jest wycieczka do Paryża oraz nagrody dodatkowe: 50 Misiów z fabryki misiów SMYK wraz z zestawem mleka Mamo, rosnę!

(Monika Dawiec)

tagi: Candia ,