„Presja ze strony dyskontów oraz agresywna promocja swoich marek własnych była widoczna przez cały rok i odczuwalna szczególnie w kategoriach generycznych, gdzie produkty pierwszo-cenowe odgrywają znaczącą rolę."
„Pomimo tych fluktuacji, jest to niezwykle udany rok dla Oshee, z bardzo dużą dynamiką wartościową, ale przede wszystkim ilościową, co oznacza że nasza oferta produktowa dociera do coraz większej ilości konsumentów. Konsekwencja w budowaniu brandu, dbałość o dostępność oferty produktowej, z intensywnym wsparciem reklamowym i promocyjnym w miejscu sprzedaży, przyniosła oczekiwane efekty w postaci umacniania pozycji rynkowej."
„W rok 2023 weszliśmy z gruntownym rebrandingiem marki, tak by wraz z zaplanowanymi działaniami nadać nowy, odświeżony look marce. Nowa ambasadorka marki w osobie Igi Świątek, ogłoszone partnerstwo z jedną z najlepszych lig piłkarskich świata – hiszpańską La Ligą, collabo z raperem Matą czy kolejna linia produktowa z CD Project Red (Cyberpunk), to obok wdrożenia nowej linii asortymentowej HydroBoost, najważniejsze wydarzenia tego roku dla Oshee."
tagi: OSHEE Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group w sprawozdaniu...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...