„Zrealizowaliśmy ważne inwestycje, dzięki którym zwiększamy potencjał produkcyjny oraz realizujemy nasze cele społecznej odpowiedzialności. W sześciu oddziałach Grupy Sokołów uruchomiliśmy instalacje fotowoltaiczne, które pozwalają nam ograniczać zużycie surowców naturalnych oraz optymalizować koszty produkcji. Wprowadziliśmy kolejne nowości do asortymentu, wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom konsumentów. Planujemy też nadal rozwijać nasze portfolio, dostarczając wysokiej jakości produkty, takie jak m.in. mięsne przekąski, parówki czy wyroby z linii Sokoliki. Naszym priorytetem jest spełnianie oczekiwań klientów, którzy cenią nasze marki, darzą je zaufaniem i chętnie po nie sięgają."
tagi: Sokołów , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...