„W naszym przypadku w tym roku powołaliśmy dwie nowe spółki, dzięki którym realizujemy naszą strategię. To Chorten IT wspierająca procesy technologiczne w naszej firmie i sklepach, odpowiada m.in. za prace przy naszej aplikacji konsumenckiej. Z kolei spółka Chorten Południe powołana przez kupców, odpowiada za dalszą ekspansję sklepów Chorten w województwach małopolskim, śląskim, podkarpackim i opolskim. To teren z dużym potencjałem. W tym roku obserwujemy bardzo duże zainteresowanie współpracą pod naszym konceptem, ponieważ w trudnych czasach detaliści szukają wsparcia mocnego partnera. W mijającym roku mocny nacisk postawiliśmy również na szkolenia dla właścicieli sklepów i ich menadżerów, by wzmacniać rentowność sklepów partnerskich."
tagi: Grupa Chorten , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W 2024 roku w sklepach convenience wyraźnie zwiększył się...
W lutym najbardziej podrożały art. tłuszczowe – ogólnie o...
Wzrost popytu, epidemia ptasiej grypy i globalne zmiany...
Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii...
Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji...
Wyniki raportu „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Zmienić ma to unijna dyrektywa...
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...