„Natomiast konsumenci poprzez swoje decyzje zakupowe pokazali nam, że lubią i cenią nasze marki. To oczywiście zasługa jakości i doskonałego, znanego od lat, smaku naszych kultowych produktów – m.in. batonów Snickers, Twix, draży M&M’s czy całego portfolio miętowych i owocowych wariantów bezcukrowych gum Orbit. Ale też intensywnych działań reklamowych czy zaangażowania w ważne społecznie akcje takie jak ogólnopolski program edukacyjny „Dziel się Uśmiechem”. 2023 rok był dla nas niezwykle ważny pod względem działań z zakresu ESG. Od początku roku 100% kakao wykorzystywanego w naszych europejskich fabrykach jest zweryfikowane jako pozyskiwane w sposób odpowiedzialny. We wrześniu nasi globalni liderzy ogłosili też przyspieszoną, określoną kosztowo i możliwą do osiągnięcia „Mapę Drogową do osiągnięcia neutralności emisyjnej” (Roadmap Net Zero). Zakłada ona ograniczenie emisji w całym łańcuchu wartości o połowę do 2030 roku oraz w 100% do 2050 roku. Tylko przez trzy najbliższe lata, Mars zainwestuje globalnie 1 mld USD w działania na rzecz klimatu – od gospodarstwa rolnego aż do stołu i do miski z karmą dla zwierząt, od łańcucha dostaw aż do sklepu i od domu do kliniki weterynaryjnej."
tagi: Mars Wrigley , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W tym roku konsumenci, którzy chcą zrobić zakupy z okazji...
Inwestycja zasili produkcję kultowych marek, takich jak...
Barometr EFL dla branży handlowej na IV kwartał 2024...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...