„W roku obrotowym 2022/2023 Spółka TiM wzmocniła swoją pozycję na rynku i wdrożyła strategie zapewniające dalszy rozwój. Wzrost wynikał zarówno z rosnącej sprzedaży produktów z portfolio Spółki, jak i z sukcesów wprowadzonych na rynek nowości."
„TiM przykłada dużą wagę do najwyższej jakości oferowanych win, kładzie nacisk na innowacje, zrównoważony rozwój i satysfakcję klientów. Działając w dynamicznym otoczeniu biznesowym konsekwentnie rozwija strategię biznesową, aby sprostać zmieniającym się trendom rynkowym i oczekiwaniom partnerów handlowych."
„Wszystkie sukcesy nie byłyby możliwe bez zaangażowania i pracy zespołu specjalistów, który tworzy załogę TiM S.A., a którego profesjonalizm i pasja są kluczowe dla realizacji celów organizacji. Na efektywność pracy wpływa również elastyczność i zwinność w działaniu Spółki TiM oraz umiejętność dostosowania się do wymogów branży i rynku."
tagi: TiM , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W tym roku konsumenci, którzy chcą zrobić zakupy z okazji...
Inwestycja zasili produkcję kultowych marek, takich jak...
Barometr EFL dla branży handlowej na IV kwartał 2024...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...