„Rok 2023 na pewno zapamiętamy też z wysokiej inflacji. Rosnące koszty zakupu surowców, pracy, opakowań i logistyki wymuszały na nas poszukiwanie takich rozwiązań, które chroniłyby konsumentów przed przenoszeniem na nich tych dodatkowych obciążeń. Wiele pracy włożyliśmy w znalezienie optymalnej wielkości opakowań, zwłaszcza tych dużych. Polubili je kupujący, bo produkt w opakowaniach rodzinnych w przeliczeniu ceny na kilogram jest tańszy w porównaniu z opakowaniami mniejszymi. Zauważamy też dalszy przepływ klientów z hipermarketów i sklepów tradycyjnych do dyskontów. Tu kluczowe było wypracowanie razem z naszymi partnerami, reprezentującymi ten segment handlu, takiej oferty, która zapewniłaby konsumentom dostęp do ich ulubionych marek płatków śniadaniowych i zbożowych batoników."
tagi: Cereal Partners Poland Toruń-Pacific , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...