„Pomimo naprawdę wielu jak na ten rok wyzwań odnotowaliśmy wzrost sprzedaży i weszliśmy na nowe rynki. Bieżący rok pokazał niezwykłą lojalność i wysoką potrzebę odbiorców do konsumpcji produktów z naszego portfolio, co ogromnie nas cieszy. W przyszłym roku zamierzamy przyspieszyć naszą ekspansję jeszcze bardziej penetrując kolejne kategorie. Zaplanowaliśmy kilka nowości, które wierzymy, że będą pozytywnym zaskoczeniem. Rozwój i ciągłe doskonalenie wpisane jest w nasze DNA."
Dominik Pazgrattagi: Quest Food , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Od początku roku do listopada masło zdrożało w sklepach...
Lisner ogłosił zakończenie procesu przejęcia większości...
Statystyki spożycia jabłek są coraz gorsze, chociaż...
Firmy czekają kłopoty...
Według badania UCE RESEARCH i ARI10, 38,1% dorosłych Polaków...
Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro...
Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...