„Pomimo naprawdę wielu jak na ten rok wyzwań odnotowaliśmy wzrost sprzedaży i weszliśmy na nowe rynki. Bieżący rok pokazał niezwykłą lojalność i wysoką potrzebę odbiorców do konsumpcji produktów z naszego portfolio, co ogromnie nas cieszy. W przyszłym roku zamierzamy przyspieszyć naszą ekspansję jeszcze bardziej penetrując kolejne kategorie. Zaplanowaliśmy kilka nowości, które wierzymy, że będą pozytywnym zaskoczeniem. Rozwój i ciągłe doskonalenie wpisane jest w nasze DNA."
Dominik Pazgrattagi: Quest Food , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...