„Pomimo naprawdę wielu jak na ten rok wyzwań odnotowaliśmy wzrost sprzedaży i weszliśmy na nowe rynki. Bieżący rok pokazał niezwykłą lojalność i wysoką potrzebę odbiorców do konsumpcji produktów z naszego portfolio, co ogromnie nas cieszy. W przyszłym roku zamierzamy przyspieszyć naszą ekspansję jeszcze bardziej penetrując kolejne kategorie. Zaplanowaliśmy kilka nowości, które wierzymy, że będą pozytywnym zaskoczeniem. Rozwój i ciągłe doskonalenie wpisane jest w nasze DNA."
Dominik Pazgrattagi: Quest Food , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Fabryka Bakallandu poszukuje nowych pracowników, a rozwój...
Wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2...
W sklepach pojawiła się limitowana edycja kultowego soku...
Przedsiębiorca zapłaci mniej już od marca 2025...
Umowy sprzed 2020 roku...
Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję...
Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy...
62% firm MŚP wspiera dobrostan psychiczny pracowników i robi...