Grupa Makarony Polskie zanotowała w maju 77% wzrost sprzedaży w ujęciu wartościowym w kategorii dań gotowych, dżemów, sosów i konserw. W tym czasie Spółka sprzedała produkty tej kategorii za 2 919 mln zł., w stosunku do 1 653 mln zł. w analogicznym okresie 2009 roku.
W ujęciu ilościowym sprzedaż produktów ww. kategorii wzrosła o 138% i wyniosła 846 ton
w stosunku do 355 ton w maju ubiegłego roku.
(maj)
tagi: Makarony Polskie ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...