RSM ,,ROLMLECZ” dba o to aby potrawy na świątecznych stołach były zawsze smaczne, żeby zapach pieczonego ciasta mógł zagościć w każdym domu i przywoływał we wszystkich miłe i ciepłe wspomnienia - zapewnia Anna Bryńska-Nowak, kierownik marketingu. Przed nami okres przedświąteczny to okres wielkiego gotowania i pieczenia, czyli okres ciężkiej, ale jakże miłej i radosnej pracy. Dlatego RSM ROLMLECZ posiada w swojej ofercie produkty, które przedświąteczne przygotowania pozwolą zamienić w samą przyjemność. Są to m.in.: mleka spożywcze pasteryzowane, masła, śmietany ukwaszone i UHT, które doskonale nadają się do świątecznych wypieków. Trudno jest wyobrazić sobie Święta Bożego Narodzenia bez sernika, dlatego oferujemy również szeroką gamę twarogów o różnej zawartości tłuszczu, oraz twarogi cukiernicze niewymagające mielenia, a także serki homogenizowane. Z produktami RSM ROLMLECZ sernik świąteczny na pewno będzie udany, a jego smak na długo pozostanie w pamięci domowników oraz gości. Nie zapominajmy również o przygotowaniu sałatek i przystawek na świąteczny stół, których smak podkreśli i wzbogaci produkowany przez RSM ROLMLECZ żółty ser dojrzewający. Aby zaspokoić gust każdej polskiej rodziny, proponujemy ser Ementaler Czarnoleski, Edamski, Czarnoleski, Gouda, Zamojski, Podlaski a także sery typu Salami, Liliput i Tylżycki. Święta to również czas prezentów i choinki. Doskonałym słodkim upominkiem dla całej rodziny mogą być produkowane przez RSM ROLMLECZ ,,Krówki”, które dodatkowo osłodzą świąteczne dni, przywołają wspomnienia z dzieciństwa, lub udekorują świąteczną choinkę.
Popyt na sery produkowane przez Hochland jest szczególnie wysoki - także w okresie przedświątecznym - w przypadku serów dojrzewających w plastrach i serów twarogowych, także topionych i pleśniowych. Obecnie oferujemy 3 markami (Hochland, Almette, Valbon), także nowe produkty z reguły korzystają z siły którejś z nich. Niemniej nasz nowy produkt Hochland Fetikos, który w tej chwili korzysta z mocnego parasola marki Hochland, ma szansę stać się odrębną marką - informuje Jacek Wyrzykiewicz , PR & Trade Marketing Manager w firmie Hochland Polska. Konsumpcja serów w Polsce jest ciągle niska jako cała kategoria. Polski rynek serów rośnie i jest szansa, że potrwa to jeszcze jakiś czas, gdyż spożywamy rocznie połowę tej ilości (około 11 kg), co zachodni Europejczycy (około 20 kg). W niektórych kategoriach, jak pleśniowe czy feta - nasza konsumpcja na głowę osiąga w dalszym ciągu zaledwie kilka procent tego, co zjadają Niemcy czy też Francuzi.
Rzeczywiście w poprzednich latach w okresie sprzedaży przed Świętami Bożego Narodzenia, zauważalny był wzrost sprzedaży śmietany (zwłaszcza 30% tzw. kremówki) oraz twarogów i masła. Jednak z roku na rok sprzedaż zwłaszcza twarogu ma tendencję malejącą na rynku detalicznym - mówi Marzena Kuberka z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Kowalew. Zwiększa się natomiast sprzedaż do zakładów i cukierni, zajmujących się wypiekiem ciast. Może to świadczyć o zmieniającej sie tendencji dotyczącej wypieków domowych, które coraz częściej zastępowane są produktami kupowanymi. Jest to wygodne i pozwala zaoszczędzić czas.
Spośród naszych produktów w okresie przedświątecznym odnotowujemy znaczny wzrost sprzdaży masła ekstra Bieluch 200g, Śmietany Bieluch 330 g. i 500 g. oraz twarogów Bieluch tłustego i półtłustego pakowanego próżnowo w pergamin i folię 250 g. i tzw. krajanki pakowanej próżniowo o gramaturze ok 400 g - mówi Agnieszka Lenart z Biomleku. Widoczny jest też wzrost sprzedaży gęstych jogurtów naturalnych. Spółdzielnia Mleczarska BIOMLEK produkuje taki jogurt pod marką Nadbużańską w opakowaniu 200g. - kubek i 1 litr - wiaderko.
Okres przedświąteczny to czas wielkich zakupów. My również obserwujemy większe zapotrzebowanie na masło i śmietankę 30% nadającą się ubijania- informuje Lidia Cąkała ze Spółdzielni Mleczarskiej ”Michowianka”. Jednak największy jest wzrost sprzedaży twarogów - zarówno tych tradycyjnych pakowanych w pergamin lub folię, jak i znakomitych ”Twarożków Babuni”. W swojej szerokiej ofercie posiadamy również twaróg niewymagający pracochłonnych zabiegów w dalszym wykorzystaniu, przeznaczony do wypieku serników. Jest to „Twarożek Babuni” mielony w wygodnym jedno kilogramowym wiaderku. I to właśnie jego sprzedaje się najwięcej w okresie przedświątecznym, zwłaszcza w hipermarketach i sieciach sklepowych. Oferta twarogów na rynku jest bardzo szeroka i tak naprawdę tylko od klienta zależy, po który sięgnie na półkę. Co zadecyduje przy wyborze?- lojalność wobec marki, przyzwyczajenie, opakowanie czy może jednak cena.
tagi: boże narodzenie,rynek nabiału,nabiał,sprzedaż produktów nabiałowych,świeta,sprzedaż świąteczna ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...