Kärcher zmienia kolorystykę urządzeń przeznaczonych do wnętrz. Od stycznia w tej gamie produktów żółty zastąpi elegancka biel. Zmiana tej towarzyszy launch ekskluzywnej linii Kärcher "Signature Line" sygnowanej podpisem twórcy marki.
Cali na biało!
Od stycznia 2024 r. wszystkie produkty Kärcher do zastosowań wewnętrznych są standardowo dostępne w kolorze białym.
Skąd ta zmiana? To proste. Żywiołowy i jaskrawy żółty kolor jest dopasowany do zastosowań na zewnątrz domu. Do prac na posesji i w ogrodzie jest on wręcz wymarzony. Jednak do nowoczesnych wnętrz lepiej pasuje elegancka, minimalistyczna biel. Białe odkurzacze, mopy elektryczne, parownice, roboty sprzątające czy myjki do okien bardzo dobrze się wkomponowują w aranżację każdego wnętrza.
Ta zmiana wynika więc z chęci wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy cenią, poza skutecznością urządzeń, także ich design i estetykę wykonania. Nasi klienci zwracają uwagę na to, jak urządzenie będzie się prezentować w ich domowym królestwie, dlatego posłuchaliśmy ich i dopasowaliśmy nasza ofertę do tych oczekiwań.
Nowość: Signature Line, czyli najwyższa jakość, pod którą się podpisujemy
Wraz ze zmianą kolorystyki wprowadzamy specjalną linię produktów. Najlepszy produkt z każdej kategorii urządzeń stał się częścią nowej "Signature Line". Są to produkty premium, sygnowane oryginalnym podpisem założyciela firmy Alfreda Kärchera. To symbolizuje innowacyjnego ducha i najwyższą jakość oraz potwierdza, że produkty Signature Line są najlepsze w swojej klasie.
Podpis nie jest jedynym elementem wyróżniającym nową linię. Produkty pojawią się również w opakowaniach premium, dzięki czemu będą bardziej widoczne w punktach sprzedaży. Klienci, którzy zarejestrują swój produkt Signature Line za pośrednictwem aplikacji Kärcher Home & Garden, skorzystają również z rocznego przedłużenia gwarancji.
Alfred Kärcher był wizjonerem. Marka, którą stworzył od zawsze uosabia innowacje i najwyższą jakość.
Fakt, że ta linia sygnowana jest podpisem naszego założyciela jest nie tylko rekomendacją, to obietnica. Brzmi ona następująco: Gwarantujemy, że są to produkty najwyższej klasy. Linia Signature od Alfreda Kärchera to klasa sama w sobie.
A to jeszcze nie wszystko. Kärcher jeszcze bardziej podkreśli wyjątkowy charakter Signature Line poprzez udoskonaloną koncepcję sprzedaży. Wszyscy pośrednicy handlowi, którzy chcą oferować tę gamę produktów, muszą spełnić określone kryteria. Obejmuje to wyraźne skupienie się na całej gamie produktów Kärcher w ramach własnego portfolio produktów, odpowiednią ekspozycję produktów, a nawet wspólne kampanie marketingowe.
Źródło: Kärcher
Fot: mat. prasowe