Kampanie i Promocje

Carrefour sieć oferuje e-bony o wartości 50 zł w swojej aplikacji mobilnej

Środa, 10 stycznia 2024
Carrefour Polska zaczyna nowy rok z promocją dla użytkowników aplikacji “Mój Carrefour”. Do końca stycznia wszystkie osoby korzystające z aplikacji, otrzymają e-bony na następne zakupy o wartości 50 zł. Wystarczy, że od poniedziałku do czwartku, 3 razy zrobią zakupy za minimum 100 zł oraz zeskanują aplikację przy kasie.
Początek roku to dla wielu Polaków czas planowania i rewidowania domowego budżetu po dodatkowych, świątecznych i noworocznych wydatkach. Carrefour Polska, mając na uwadze aktualną sytuację ekonomiczną Polaków, przygotował dla swoich klientów promocję, dzięki której można otrzymać 50-złotowe bony na kolejne zakupy.

Akcja z aplikacją Mój Carrefour trwa do końca stycznia 2024 roku, wyłącznie od poniedziałku do czwartku. Aby otrzymać e-bon o wartości 50 zł, należy trzy razy zrobić zakupy za minimum 100 zł (z uwzględnieniem rabatów) i zeskanować aplikację “Mój Carrefour”. Do akcji zaliczają się zakupy wykonane raz dziennie. Po trzecich zakupach e-bon automatycznie pojawi się na koncie użytkownika. Na realizację bonu są dwa tygodnie.

— Carrefour wyprzedza swoją konkurencję nie tylko dzięki wyjątkowej różnorodności i bogactwu oferty ponad 50.000 produktów. To, co przyciąga do nas klientów to także przystępne ceny oraz korzyści wynikające z używania naszej aplikacji mobilnej — mówi Marta Baran, Dyrektorka Działu Zarządzania Relacjami z Klientem w Carrefour Polska. Początek roku to często trudny finansowo czas, dlatego cieszę się, że od pierwszych dni stycznia możemy oferować naszym klientom wygodne zakupy, za które zwrócimy im część pieniędzy - dodaje Marta Baran.

Wszystkie informacje na temat promocji, a także szczegółowy regulamin akcji, dostępne są na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-oszczedzaj-na-zakupach.



Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe



tagi: Carrefour , e-bony , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,