Większość musujących napojów bezalkoholowych to produkty spółki Ambra, producenta Piccolo. Produkt postrzegany był do tej pory jako owocowy napój dla dzieci przeznaczony przede wszystkim na dwie szczególne okazje - urodziny i Sylwestra.
„Zauważyliśmy, że istnieje w ciągu roku wiele innych okazji do wspólnej zabawy. Pierwsza Komunia, Dzień Dziecka czy rozpoczęcie lub zakończenie roku szkolnego to nowe źródła inspiracji, by w gronie rodzinnym celebrować wyjątkowe chwile, wykorzystując te okazje do tego, aby okazać naszym dzieciom, jak bardzo są dla nas ważne. Zamierzamy ten potencjał wykorzystać i zwrócić uwagę rodziców, że warto świętować razem z dzieckiem" - mówi Katarzyna Brodowska, Brand Manager marek Piccolo i Fiore w firmie Ambra S.A.
Zmiana pozycjonowania Piccolo ma związek z otwarciem się marki na rodziców, którzy poszukując najlepszego sposobu, w jaki mogą docenić i uszczęśliwić swoje dzieci, wybierają napój musujący Piccolo. Poprzez nowy, lepszy wymiar zabawy, w której dziecko bawi się nie tylko z rówieśnikami, ale też z rodzicami, marka Piccolo chce podkreślić rodzinny charakter produktu oraz zwrócić uwagę na promowane przez siebie wartości, czyli radość, zabawę oraz luz.
W związku z repozycjonowaniem marki, został stworzony nowy Key Visual. Jest bardziej nowoczesny i odpowiada współczesnym potrzebom dzieci. 1 czerwca został ponadto odświeżony serwis internetowy Piccolo. Na stronie www.piccolo.pl ruszył ogólnopolski konkurs dla dzieci w wieku 6-13 lat „Wymarzona impreza z Piccolo". Nagrodą główną jest zorganizowanie przez Piccolo wymarzonej imprezy. Konkurs potrwa do 30 czerwca i jest pierwszym, przedwakacyjnym etapem zmian w serwisie. Na zgłoszenia konkursowe organizatorzy czekają do 22 czerwca. Szczegółowy regulamin i zasady konkursu dostępne są na stronie www.
Wersja podstawowa strony ruszy od lipca, tuż po zakończeniu konkursu. Od września natomiast zostanie uruchomiona pełna, rozbudowana o zaskakujące i innowacyjne funkcjonalności dla najmłodszych internautów, odsłona serwisu www.piccolo.pl. Strona będzie łączyła elementy zabawy i rozrywki dla dzieci z serwisem produktowym, jednocześnie pozostając w zgodzie z osobowością i wartościami marki.
(Monika Dawiec)
tagi: Picolo ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...