Marka Tiger rozpoczyna wakacyjną promocję konsumencką pod nazwą „Kosmiczna Promocja 2". To już druga edycja promocji konsumenckiej o tak wartościowej puli nagród, którą marka przygotowała dla miłośników napoju Tiger. „Kosmiczna Promocja 2" rozpoczyna się 26 lipca i potrwa do 5 września bieżącego roku.
Na zwycięzców czeka 10 wycieczek na Hawaje, skąd odbędzie się fascynujący lot w stanie nieważkości i zwiedzanie archipelagu wysp hawajskich. Dodatkowo przez cały okres promocji codziennie można wygrać I-Pod-a Touch oraz konsolę SONY PSP.
„Zeszłoroczna edycja Kosmicznej Promocji cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, że zdecydowaliśmy się ją powtórzyć. Chcemy zapewnić fanom naszego brandu ekstremalne wrażenia i maksymalną dawkę energii. Po locie w stanie nieważkości zwycięzcy spojrzą na ziemię z całkiem nowej perspektywy" - mówi Sebastian Pender, Junior Brand Manager marki Tiger.
Aby wziąć udział w losowaniu nagród należy kupić napój Tiger Energy Drink w jednej
z trzech wersji opakowań promocyjnych czyli: puszkę 250 ml, butelkę o pojemności 1l bądź 0,5l zaprojektowaną przez Studio Porche Design i wysłać SMS-em kod z opakowania promocyjnego. Oprócz losowania 10 nagród głównych czyli lotu w stanie nieważkości, każdego dnia odbywa się losowanie I-Pod-ów Touch oraz konsol SONY PSP.
Na potrzeby „Kosmicznej Promocji 2" przygotowano specjalne wzory opakowań
z opisem mechanizmu konkursu. Opakowania promocyjne Tiger Energy Drink będą szeroko dystrybuowane w Polsce. „Kosmiczna Promocja 2" otrzyma również intensywne wsparcie reklamowe: ATL, BTL oraz działania w Internecie.
Sugerowane ceny detaliczne opakowań promocyjnych:
- puszka Tiger Energy Drink 250ml: 2,99 zł
- butelka o pojemności 0,5l: 3,59 zł
- butelka o pojemności 1l: 5,09 zł
(Monika Dawiec)
tagi: Tiger ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...