23 nowe placówki w całej Polsce, od Śląska po Warmię i Mazury czy Pomorze. Sieć wciąż otwiera kolejne sklepy, aby być jeszcze bliżej swoich klientów. Nowe obiekty, dostosowane do najnowszego standardu 3.0, zlokalizowano zarówno w dużych miastach, jak i małych miejscowościach.
W ostatnich dniach minionego roku do listy sklepów Biedronka dołączyły nie tylko placówki w dużych miastach, takich jak Kraków, Poznań czy Gorzów Wielkopolski, ale również mniejszych miejscowościach jak Mierzyn, Biskupice czy Bobrowiec. Otwarte placówki zlokalizowane są w 10 województwach: mazowieckim, małopolskim, wielkopolskim, pomorskim, zachodniopomorskim, lubuskim, lubelskim, dolnośląskim, śląskim i warmińsko-mazurskim.
Nowe placówki zaprojektowano zgodnie ze najnowszym standardem 3.0. Oznacza to, że są one jeszcze bardziej przyjazne środowisku dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, takich jak oświetlenie LED, energia pochodząca z paneli słonecznych czy zamykane regały chłodnicze wykorzystujące gaz CO2. W sklepach wdrożono też nowy układ przestrzeni, wydzielając w nim specjalne strefy z pieczywem, owocami i warzywami czy kosmetykami, co umożliwi klientom sprawne i wygodne zakupy.
Jeden z najnowszych sklepów, znajdujący się w Poznaniu przy ul. Morasko 21a to Biedronka w formacie ultramini. Placówka ta to jeden z około 100 sklepów Biedronka w Polsce o zmniejszonym formacie, przy zachowaniu bogatego asortymentu i z poszerzoną ofertę produktów to-go. Aż 16 ze sklepów wyposażono też w lady tradycyjne, dzięki którym klienci mogą kupić mięsa i sery na wagę, również od lokalnych dostawców, a w każdym z nich klienci znajdą minimum 3 kasy tradycyjne i samoobsługowe, które jeszcze bardziej przyśpieszą zakupy.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.