Z rynku FMCG

Biedronka zamknęła rok otwarciami nowych sklepów

Środa, 03 stycznia 2024
23 nowe placówki w całej Polsce, od Śląska po Warmię i Mazury czy Pomorze. Sieć wciąż otwiera kolejne sklepy, aby być jeszcze bliżej swoich klientów. Nowe obiekty, dostosowane do najnowszego standardu 3.0, zlokalizowano zarówno w dużych miastach, jak i małych miejscowościach.
W ostatnich dniach minionego roku do listy sklepów Biedronka dołączyły nie tylko placówki w dużych miastach, takich jak Kraków, Poznań czy Gorzów Wielkopolski, ale również mniejszych miejscowościach jak Mierzyn, Biskupice czy Bobrowiec. Otwarte placówki zlokalizowane są w 10 województwach: mazowieckim, małopolskim, wielkopolskim, pomorskim, zachodniopomorskim, lubuskim, lubelskim, dolnośląskim, śląskim i warmińsko-mazurskim.

Nowe placówki zaprojektowano zgodnie ze najnowszym standardem 3.0. Oznacza to, że są one jeszcze bardziej przyjazne środowisku dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, takich jak oświetlenie LED, energia pochodząca z paneli słonecznych czy zamykane regały chłodnicze wykorzystujące gaz CO2. W sklepach wdrożono też nowy układ przestrzeni, wydzielając w nim specjalne strefy z pieczywem, owocami i warzywami czy kosmetykami, co umożliwi klientom sprawne i wygodne zakupy.

Jeden z najnowszych sklepów, znajdujący się w Poznaniu przy ul. Morasko 21a to Biedronka w formacie ultramini. Placówka ta to jeden z około 100 sklepów Biedronka w Polsce o zmniejszonym formacie, przy zachowaniu bogatego asortymentu i z poszerzoną ofertę produktów to-go. Aż 16 ze sklepów wyposażono też w lady tradycyjne, dzięki którym klienci mogą kupić mięsa i sery na wagę, również od lokalnych dostawców, a w każdym z nich klienci znajdą minimum 3 kasy tradycyjne i samoobsługowe, które jeszcze bardziej przyśpieszą zakupy.




Źródło: Biesronka
Fot: mat. prasowe

tagi: Biedronka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,