Koniec roku to zarówno dla marki Lovela, jak i całego zespołu Reckitt czas, w którym serca zaczynają bić w jednym rytmie – wszystko za sprawą wyjątkowej kampanii, w której Lovela gra razem z WOŚP, wspierając działania najgłośniejszej Orkiestry świata.
„Nie ukrywam, że jestem niezwykle dumna, że i w tym roku podczas 32. Finału WOŚP zagramy wspólnie, już po raz czwarty” – mówi Klaudia Domagalska, Junior Brand Manager Lovela, Reckitt Polska. Na sklepowych półkach ponownie zagoszczą limitowane opakowania Lovela Baby z etykietą zaprojektowaną przez samego Jurka Owsiaka. „Nie zabraknie też zdeterminowanych wolontariuszy ze sztabu Lovela oraz naszej strefy podczas Wielkiego Finału. Wszystko po to, aby raz jeszcze serca Loveli i WOŚP zabiły najmocniej jak się da i we wspólnym rytmie – w szczytnym celu – wspierając zdrowie płuc najmłodszych i dorosłych. Tak, aby motto „Tu wszystko gra OK!” – stało się hasłem każdego dziecka i rodzica” – zaznacza Klaudia Domagalska. Zarówno limitowane mleczka do prania Lovela Baby, jak i całe portfolio hipoalergicznych produktów do prania ubranek sygnowanych Lovela Baby, to gwarancja bezpieczeństwa od pierwszych dni życia i pewność, że ubranka maluszka będą nie tylko czyste, ale i nie podrażnią jego delikatnej skóry. Z myślą o dzieciach powyżej 1 r.ż., a także pielęgnacji ubrań całej rodziny, powstała Lovela Family – linia, dzięki której każdy rodzic może rozprawić się z trudnymi plamami w sposób bezpieczny także dla wrażliwej skóry.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.