Drogeria

Lovela zagra z WOŚP

Wtorek, 19 grudnia 2023 HURT & DETAL Nr 12/214. Grudzień 2023
Koniec roku to zarówno dla marki Lovela, jak i całego zespołu Reckitt czas, w którym serca zaczynają bić w jednym rytmie – wszystko za sprawą wyjątkowej kampanii, w której Lovela gra razem z WOŚP, wspierając działania najgłośniejszej Orkiestry świata.
„Nie ukrywam, że jestem niezwykle dumna, że i w tym roku podczas 32. Finału WOŚP zagramy wspólnie, już po raz czwarty” – mówi Klaudia Domagalska, Junior Brand Manager Lovela, Reckitt Polska. Na sklepowych półkach ponownie zagoszczą limitowane opakowania Lovela Baby z etykietą zaprojektowaną przez samego Jurka Owsiaka. „Nie zabraknie też zdeterminowanych wolontariuszy ze sztabu Lovela oraz naszej strefy podczas Wielkiego Finału. Wszystko po to, aby raz jeszcze serca Loveli i WOŚP zabiły najmocniej jak się da i we wspólnym rytmie – w szczytnym celu – wspierając zdrowie płuc najmłodszych i dorosłych. Tak, aby motto „Tu wszystko gra OK!” – stało się hasłem każdego dziecka i rodzica” – zaznacza Klaudia Domagalska. Zarówno limitowane mleczka do prania Lovela Baby, jak i całe portfolio hipoalergicznych produktów do prania ubranek sygnowanych Lovela Baby, to gwarancja bezpieczeństwa od pierwszych dni życia i pewność, że ubranka maluszka będą nie tylko czyste, ale i nie podrażnią jego delikatnej skóry. Z myślą o dzieciach powyżej 1 r.ż., a także pielęgnacji ubrań całej rodziny, powstała Lovela Family – linia, dzięki której każdy rodzic może rozprawić się z trudnymi plamami w sposób bezpieczny także dla wrażliwej skóry.




tagi: Lovela , WOŚP , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,