Z rynku FMCG

Świąteczne tramwaje KitKat wyruszyły w trasę

Poniedziałek, 18 grudnia 2023
Na ulice Poznania i Wrocławia wyjechały świąteczne tramwaje KitKat – tę niestandardową promocję marki z portfolio Nestlé zorganizowały agencje UM i KINESSO (IPG Mediabrands).
W tramwajach KitKat panuje już w pełni świąteczna atmosfera, podkreślona wystrojem i muzyką. Na pasażerów czekają święty Mikołaj wraz ze swoimi pomocnikami, rozmaite animacje dla dzieci i słodycze marki KitKat.

Tramwaje będą kursować do 29 grudnia w Poznaniu na trasie: Os. Sobieskiego – trasa PST – Głogowska – Matyi – Królowej Jadwigi – Krzywoustego – Zamenhofa – Hetmańska – Unii Lubelskiej, a we Wrocławiu: Sępolno – Stadion Olimpijski – Pl. Grunwaldzki – Galeria Dominikańska – Pl. Jana Pawła II – Kwiska – Kolista – Górnicza – Kozanów. Przejazdy nimi są bezpłatne.

Promocję świątecznej atrakcji KitKat wspiera kampania z udziałem influencerów, w którą zaangażowani są: Zosia Gajewska, Tonatika i Popculture Dreamer.

Za koncepcję akcji i jej koordynację odpowiada UM, a za realizację, współpracę z influencerami i agencją Ad-Venture, która ozdobiła tramwaje – KINESSO.



Źródło: Mediabrands
Fot: mat. prasowe



tagi: świąteczne tramwaje , KitKat , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,