Wiadomości

Robert Moreń nowym dyrektorem ds. korporacyjnych w Mars Wrigley Polska

Środa, 13 grudnia 2023
Robert Moreń dołączył do zespołu zarządzającego Mars Wrigley Polska, obejmując stanowisko Corporate Affairs Directora. Do jego zadań należy, m.in. rozwój oraz realizacja globalnych i regionalnych strategii komunikacji. Odpowiada za obszary komunikacji wewnętrznej segmentu, public relation, public affairs, consumer care oraz sustainability.
Robert Moreń to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji. Był m.in. dyrektorem ds. komunikacji w firmie Benefit Systems, zastępcą globalnego dyrektora ds. komunikacji w MoneyGram i dyrektorem komunikacji korporacyjnej Polskich Linii Lotniczych LOT. W latach 2003-2013 pełnił funkcję rzecznika prasowego, a następnie dyrektora zarządzającego w Banku Pekao SA.

Wcześniej był związany z mediami. Publikował, m.in. w tygodniku „Spotkania”, w „Życiu Warszawy”, „Polityce” oraz „USA Today”, był reportem „Faktów” TVN. Pracował również w agencji PR Point of View. Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim i Oklahoma State University. Teraz sam dzieli się swoją wiedzą ze studentami Uniwersytetu SWPS na kierunku "Zarządzanie i przywództwo". Jest również członkiem Advisors Group THINKTANK, a także członkiem zarządu Królewskiego Klubu Golfowego w Wilanowie.

Robert Moreń zastąpił na stanowisku Beatę Rożek, która awansowała do globalnych struktur Mars w segmencie Petcare, gdzie objęła stanowisko Global Head of External Communications and Content. W globalnym zespole Corporate Affairs Mars Petcare wspiera tworzenie spójnej komunikacji, budującej reputację marki. W nowej roli odpowiada za prowadzenie zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, planowanie i realizowanie działań z obszaru visible Leadership, relacje z mediami oraz kampanie społeczne. Ściśle współpracuje z globalnymi zespołami strategicznej komunikacji biznesowej, public affairs i komunikacji zewnętrznej.

Beata Rożek ma ponad 15-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w obszarze komunikacji zewnętrznej i spraw korporacyjnych, komunikacji wewnętrznej, zrównoważonego rozwoju, public affairs i komunikacji kryzysowej w różnych branżach, w tym FMCG oraz handlu. Pracowała m.in. w Tesco, Danone (Żywiec Zdrój) i Ahold. Do Mars dołączyła w 2018 roku jako Dyrektorka ds. Korporacyjnych oraz członkini zespołu zarządzającego Mars Wrigley Polska.



Źródo: Mars Incorporated
Fot: mat. prasowe


tagi: Robert Moreń , Mars Wrigley Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,