Wiadomości

Nowy Dyrektor Sprzedaży w Hochland Polska

Poniedziałek, 11 grudnia 2023
2 stycznia 2024 roku Tomasz Podolski obejmie stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Hochland Polska. Firma zyskuje tym samym kolejnego doświadczonego menadżera, osiągającego znaczące sukcesy w branży FMCG. Podolski pracował wcześniej m. in. w Unilever Polska, Danone czy Lorenz Bahlsen Snack-World.
Tomasz Podolski ukończył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Zarządzanie i Marketing. Jego ostatnim pracodawcą jest Lotte Wedel, w którym sprawdzał się jako Menadżer ds. Handlu Nowoczesnego, a obecnie Krajowy Menadżer Sprzedaży. W portfolio doświadczeń Tomasza Podolskiego znajduje się jeszcze kilka innych szeroko znanych firm, takich jak Lorenz Bahlsen Snack-World, gdzie przez 2 lata pracował jako Krajowy Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, Danone, gdzie przez kilka lat zdobywał doświadczenie w różnych obszarach sprzedaży na wielu poziomach organizacyjnych m.in. jako National Key Account Manager oraz National Field and Distributor Manager oraz Unilever, w którym zdobywał doświadczenie w zakresie Marketingu oraz Trade Marketingu oraz bezpośredniej sprzedaży w kanale Key Accounts rozpoczynając  swoje doświadczenie  na stanowisku przedstawiciela handlowego w Johnson & Johnson. Pytany o podanie kilku słów o sobie, Tomasz odpowiada, że wspólnie z żoną wychowują dwie córki. W wolnym czasie dodatkowo zajmuje się pszczelarstwem – to już tradycja kilkupokoleniowa w jego rodzinie.

Wchodząc do Zespołu Kierownictwa Hochland Polska Tomek zapewni szeroką ekspertyzę w obszarze sprzedaży. Jego dotychczasowe osiągnięcia koncentrowały się między innymi na prowadzeniu projektów międzynarodowych w różnych kategoriach produktowych, budowaniu i wdrażaniu strategii dla obszaru sprzedaży. Tomasz to nie tylko doświadczony menadżer w obszarze sprzedaży, ale przede wszystkim otwarta, szczera i bezpośrednia osoba, której wartości są zbieżne z kulturą naszej firmy. Dlatego jesteśmy przekonani, że nasz obszar sprzedaży trafia w godne zaufania ręce i wierzymy, że Tomek sprawdzi się na tym stanowisku, a jego pasja, wiedza i umiejętności pomogą mu w realizacji celów – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.



Źródło: Hochland Polska
Fot: mat. prasowe



tagi: Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,